Galaxy nails | moja wersja galaktycznych paznokci


Witajcie! Jak Wam mija weekend? Ja jestem pochłonięta nauką i właśnie dlatego 'chwytam' się ostatnio prostych a co najważniejsze szybkich metod zdobienia paznokci. Jakoś nie mogę się przekonać by wyjść na ulicę z paznokciami pomalowanymi na jeden kolor :) Dzisiaj galaktyczne paznokcie zrobione metodą gąbeczkową. Przy tym zdobieniu nie trzeba specjalnej precyzji czy umiejętności. 







Lakiery których użyłam: 


Wybaczcie za słabą jakość zdjęć ale aparat coś mi szwankuje.
                                                                                                                                                     Joanna Ł

9 comments

Tyyna poniedziałek, 13 stycznia, 2014

Bardzo ładnie wygląda:) Masz talent:)

MałaMii poniedziałek, 13 stycznia, 2014

Świetne :) Zawsze mi się podobały takie paznokcie, ale to zajmuje trochę czasu i dziabdziania :P

little.monster. poniedziałek, 13 stycznia, 2014

uwielbiam ten wzorek, wyszedł Ci super :D

Fanaberie Polki poniedziałek, 13 stycznia, 2014

Szacun! Dla mnie rewelka. :D

Sekrety Naszego Piękna poniedziałek, 13 stycznia, 2014

Ślicznie :)

Reablly poniedziałek, 13 stycznia, 2014

O wow! Jak super!

suigeneris wtorek, 14 stycznia, 2014

Że Tobie się chce tworzyć wzorki jak masz naukę.. Ja w sesji chodzę w 1 kolorze, albo nawet bez! Ale to wtedy jest znak dla wszystkich, że dzieje się ze mną źle.
Galaxy super wyszło- mi to jakoś nie wychodziło spektakularnie :D i poddałam się po 1 próbie- Musze spróbować znowu :)

Paulla0406 wtorek, 14 stycznia, 2014

Cudowne:) Mnie za nic takie nie chce wyjść ;p Może Nas nauczysz tego?:)

Monika Kosmetyka wtorek, 14 stycznia, 2014

Są super:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!