Instagram mix - Tydzień w zdjęciach / My week in photos #18

Witajcie, przepraszam za tak długą nieobecność ale egzaminy męczą mnie wyjątkowo, nowy wydział i nowe zasady do tego egzaminy modułowe a co się z tym wiąże to dwa razy więcej pracy i stresu. W tym tygodniu praktycznie ciągle coś mam i nie mam nawet chwili dla siebie, jedyne czego nie zaniedbałam to instagram :) Zapraszam na zdjęcia z minionych tygodni :)



1. wreszcie z Tż wybraliśmy się na Hobbita, niestety dupy nie urwał więc nie żałuję, że tak go odwlekaliśmy | 2. Sparksomania - Szczęściarz skończony | 3. herbatki z biedronki - rozgrzej się | 4. ulubiona - perła miodowa 


5. witaj, czyli samojebka | 6. nauka najlepsza zawsze przy jedzeniu | 7. ciacho po egzaminie w nagrodę | 8. wreszcie zima i śnieg więc mogłam ubrać moje futrzane buty 


9. choruję sobie | 10. kolejna - tak mi się bardzo podobała, niestety Sparks zaczyna mi powoli działać na nerwy :) | 11. sok pomidorowy z rana - najlepszy po alkoholowym wieczorze | 12. nowe kozaki z CCC


13. poranna nauka, jeszcze w szlafroku | 14. kawa, kawunia | 15. pod sam koniec semestru wrzeszczcie na zajęciach plastycznych przechodzimy do działania | 16. banan z musli

Zapraszam także na mojego instagrama :)  
                                                                                                                                                     Joanna Ł

15 comments

Żaneta J. wtorek, 28 stycznia, 2014

i jak te herbatki z biedronki?

aa1kamila wtorek, 28 stycznia, 2014

Banan z musli wygląda pysznie :)

martitka wtorek, 28 stycznia, 2014

Sok pomidorowy - not like ;)

Ola W wtorek, 28 stycznia, 2014

Te herbaty z Biedronki są przepyszne i naprawdę rozgrzewają :) Szkoda, że już nie ma tej z imbirem, a przynajmniej ja nie mogę jej znaleźć w żadnej Biedronce :(

Wera wtorek, 28 stycznia, 2014

pomidorki, mniam, kozaczki brązowe super

Kama wtorek, 28 stycznia, 2014

Sporo smakołyków!:P

moooni-que wtorek, 28 stycznia, 2014

ale smakołyki mmm :-)
a powiedz mi jak książka 'szczęściarz' przypadła Ci do gustu? bo miałam i przeczytałam chyba z 20 stron i mnie zniechęciła :D tak się ciągneła.. :-)

Jag Nie wtorek, 28 stycznia, 2014

Niestety Sparks mnie nie przekonał do siebie :)

angees środa, 29 stycznia, 2014

Kawa z coffee - latte <3 A Sparksa przeczytałam tylko dwie książki na razie. Są ok ;) Ale jakoś mnie nie porywają. Za to filmów na podstawie jego książek obejrzałam dużo więcej :)

Joanna Ł środa, 29 stycznia, 2014

powiem Ci, że ciągnęła się i ciągnęła ale postanowiłam przeczytać każdą książkę Sparksa więc musiałam wytrwać. Dużo bardziej podobają mi się jego starsze książki :)

Joanna Ł środa, 29 stycznia, 2014

są przepyszne! zwłaszcza ta z miodem i cytryną :)

...SZKATUŁKA... środa, 29 stycznia, 2014

Kawa,kawa,kawa i te pyszne przekąski - chyba czas na ŚNIADANIE :)

Theagnes87 środa, 29 stycznia, 2014

lubię Twoje foto mixy :)

Różowa Klara środa, 29 stycznia, 2014

Moje ulubione piwo :)

Monika Kosmetyka czwartek, 30 stycznia, 2014

Ciacho!!:D:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!