Jeszcze raz paznokcie metodą na siatkę, tym razem z ćwiekami i nieco inaczej


Witajcie! Postanowiłam wypróbować po raz kolejny opisywaną przeze mnie metodę zdobienia paznokci przy użyciu zwykłej, wszystkim znanej reklamówki :) Posty o których o niej pisałam: TU i TU (tutorial). 
Tym razem jednak zastosowałam siatkę inaczej, nie jak poprzednio, że na nią nakładałam lakier i stemplowałam paznokcie, tylko nałożyłam najpierw jasny lakier (widoczny na prześwitach na paznokciach), poczekam aż wyschnie a następnie na całe paznokcie, tak jakbym nakładała kolejną warstwę nałożyłam ciemniejszy lakier i nim zdążył wyschnąć odcisnęłam na nim zgniecioną siatkę. Tym sposobem ciemniejszy lakier znalazł się miejscami na siatce i ujawnił znajdujący się pod nim jasny. Tak jakby powiedzmy siatka 'zabrała' częściowo lakier nałożony jako ostatni i ujawniła ten pod spodem. 







Ta opcja malowania tez mi się podoba, tylko tu trzeba działać szybko i zdecydowanie, bo jak lakier wyschnie to nic nie wyjdzie. Tą metodą nasze prześwity są dużo mniejsze i delikatniejsze niż w poprzednich wersjach, które pokazywałam. 
Lakier widoczny na zdjęciach (ten ciemniejszy):


                                                                                                                                                     Joanna Ł

10 comments

LadyBlonde czwartek, 16 stycznia, 2014

Świetnie to wygląda :) Niedługo sama spróbuję :)

Reablly czwartek, 16 stycznia, 2014

Super!

alizall z. czwartek, 16 stycznia, 2014

Uwielbiam tą metodę :)

SheLazY czwartek, 16 stycznia, 2014

efekt genialny! bardzo mi się podoba, kolorystyka równiez

Joanna K czwartek, 16 stycznia, 2014

Przepiękne zdobienie ;)

Sekrety Naszego Piękna czwartek, 16 stycznia, 2014

ślicznie :)

Aleksandreta K. piątek, 17 stycznia, 2014

Chyba pierwsza siatkowa metoda, która mi się podoba ;) Wygląda troszkę jak marmur. ;)

Theagnes87 piątek, 17 stycznia, 2014

bardzo ciekawie to wyglada

Fashion Crown piątek, 17 stycznia, 2014

efektownie ;)

Vea ✖ sobota, 18 stycznia, 2014

Bardzo ładnie wyglądają :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!