Tutorial: zdobienie paznokci z użyciem siatki foliowej. Proste i szybkie!


Wczoraj pokazywałam Wam bardzo proste i szybkie a przy tym ciekawe zdobienie paznokci przy użyciu zwykłej 'foliówki', czy też reklamówki jak kto woli :) Czego potrzebujemy? Bohaterki tutorialu, czyli zwykłej siatki foliowej i wybranych przez nas lakierów (mogą być dwa jak u mnie ale i więcej, jeżeli chcecie zrobić zwariowany mix kolorów).


1. malujemy paznokcie wybranym przez nas kolorem bazowym (oczywiście nie zapominajmy o lakierze bezbarwnym bazowym, zwłaszcza jeżeli tak jak ja wybieramy ciemny lakier)
2. zgniatamy i formułujemy siatkę foliową w taki sposób żeby można było wygodnie nią operować


3. malujemy wybrany obszar siatki drugim lakierem
4. odbijamy czy też stemplujemy delikatnie siatkę z lakierem na paznokcie


I gotowe. Całość pokrywamy top coatem i to wszystko!
Metoda jak widzicie jest bardzo prosta, dowolnie można ją modyfikować tak nakładając lakier na siatkę, żeby nasze plamki na paznokciach były mniejsze lub większe oraz połączyć więcej kolorów. 
Można także stosować trochę inną metodę zdobienia paznokci przy użyciu siatki - malujemy paznokcie np. na złoto, czekamy aż lakier wyschnie, pokrywamy paznokcie kolejną warstwą lakieru, ale już innego np. granatowego i szybko nim lakier wyschnie przykładamy do paznokci zgniecioną czystą siatkę foliową. Porobią się wtedy na paznokciach drobne prześwity lakieru, który został nałożony jako pierwszy. 

                                                                                                                                                     Joanna Ł

17 comments

suigeneris sobota, 11 stycznia, 2014

Pięknie Ci to wyszło :) Ja kiedyś też bawiłam się z siątką, ale robiłam kropkę lakieru na kartce i w tej kropce maczałam siatkę i na pazury. Wychodziły łagodniejsze wzory niż u Ciebie. Ale Twoje złote są super:)

Joanna Ł sobota, 11 stycznia, 2014

też ciekawy pomysł :) na pewno spróbuję też tak zrobić :)

narja sobota, 11 stycznia, 2014

Bardzo pomysłowe:)

Soemi87 sobota, 11 stycznia, 2014

Bardzo fajny efekt wyszedł na paznokciach. Tak prosto a tak pięknie.

LadyBlonde sobota, 11 stycznia, 2014

Świetnie to wygląda :) widziałam gdzieś wcześniej podobny efekt w wersji pastelowej, również mi się podobał :)

z glowa w chmurach sobota, 11 stycznia, 2014

Super pomysł na zdobienie,muszę spróbować! :)

Żaneta J. sobota, 11 stycznia, 2014

fajne, proste zdobienie, musze spróbowac :)

kurka sobota, 11 stycznia, 2014

Mega pomysłowe! :)

dream7 sobota, 11 stycznia, 2014

Bardzo efektowny mani;)

Iwetto Iwettos sobota, 11 stycznia, 2014

Świetny patent, nie znałam go do tej pory :)

Sekrety Naszego Piękna sobota, 11 stycznia, 2014

Ślicznie :)

Aleksandreta K. sobota, 11 stycznia, 2014

Zabieram się za tą siatkową metodę i zebrać się nie mogę ;) Teraz mam coraz większą motywację ;)
Pozdrawiam ;)

Reablly sobota, 11 stycznia, 2014

Super pomysł, sama w życiu bym na coś takiego nie wpadła ;)

modnaania niedziela, 12 stycznia, 2014

bardzo pomysłowe i efektowne zdobienie

...SZKATUŁKA... niedziela, 12 stycznia, 2014

BARDZO FAJNY POMYSŁ :)

Patyska niedziela, 12 stycznia, 2014

Swietny pomysł! Napewno spróbuje ;) co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

PrincesaMartita sobota, 01 lutego, 2014

Proste a jakie efektowne, super :) muszę koniecznie wypróbować taką metodę :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!