Tydzień w zdjęciach / My week in photos #17

witajcie w Nowym Roku. Ten tydzień zdecydowanie minął mi za szybko i za mało produktywnie. Nie zrobiłam nic na uczelnie i teraz pokutuję robiąc wszystko na ostatnią chwilę, jasne mogę się tłumaczyć Sylwestrem i późniejszym odpoczywaniem po nim, ale nie w moim przypadku. Sylwester minął mi bardzo 'łagodnie' i bez szaleństw chyba po moim zabiegu stałam się bardziej wyczulona na smak alkoholu, który w ogóle mi nie wchodził w tę szampańską noc. Jednak Tż się postarał i Sylwester minął nam bardzo romantycznie. A Wy jak się bawiłyście? 



ulubiona czekolada (chyba przebiła milkę oreo) o smaku bajecznego którego uwielbiam | wieczorny chill, spacer, pogaduchy i kawa | juz drugie opakowanie, Paese zadowala mnie i moje paznokcie - akrylowy utwardzacz do paznokci | sylwestrowo z fajerwerkami (klik


sylwestrowo, małe przygotowania, motywem było surimi, które gościło i w sałatce i jako składnik koreczków, których zrobiłam chyba ze 100 (!) | ptysie i alkohol | po sylwestrowy dzień i odpoczywanie w łózku razem z książką. Kolejna książka Sparksa zaliczona. 


TT od Tż , wreszcie się przekonam czy i ja podzielę te wszystkie ohy i ahy dotyczące tej szczotki | biblioteka zaliczona i kolejna dostawa Sparksa, zaczynam czarno widzieć swoją sesję | pierożki ze szpinakiem i fetą ♥ | idealne połączenie biel z niebieskim glitterem z H&M (klik)

Zapraszam także na mojego instagrama :)  
                                                                                                                                                     Joanna Ł

16 comments

Żaneta J. poniedziałek, 06 stycznia, 2014

pierożki <3

Kaja poniedziałek, 06 stycznia, 2014

U mnie Sylwester na spokojnie :) a przez tą ilość wolnego rozleniwiłam się niesamowicie :)

Nena poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Uwielbiam pierogi ze szpinakiem! Sylwestra spędziłam w górach, mały reset zawsze spoko :D

Wiolka-blog poniedziałek, 06 stycznia, 2014

super mix :D

Wera poniedziałek, 06 stycznia, 2014

napatrzyłam się na słodkości i już mi się chce czekolady:P

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 06 stycznia, 2014

SYLWESTROWE zdjęcia są bajeczne <3

Tyyna poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Narobiłaś mi ochotę na to surimi,nigdy ich nie jadłam:) Czekoladę też bym pochłonęła :)

Kasia poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Uwielbiam sparksa!
Pazurki cudne :D

Lady Anchor Blog poniedziałek, 06 stycznia, 2014

o,szczota TT :) chcę!

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 06 stycznia, 2014

TT mi się marzy ciągle!:)

Reablly poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Muszę spróbować takich pierożków! ;)

Paulla0406 poniedziałek, 06 stycznia, 2014

cin&cin, pycha :)

apteka marzenie poniedziałek, 06 stycznia, 2014

kochany ten twój TŻ że się tak o ciebie troszczy :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 06 stycznia, 2014

ta..swoja sesje tez widze ciezko, ale nie przez ksiazki niestety, tylko brak zorganizowania calkowity i wieczną grype :( czekolada smakowicie wyglada:))

Soemi87 poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Ciekawy ten utwardzacz.

Monika Kosmetyka poniedziałek, 06 stycznia, 2014

Ale pyszności:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!