Yankee Candle - Mandarin Cranberry


Mandarin Cranberryzapach soczystych mandarynek i słodkiej żurawiny oprószonych korzennymi przyprawami. Delikatnie rozgrzewa i otula owocową słodyczą.


Mandarin Cranberry jest to bez wątpienia kolejny zapach świąteczny, który tworzy, jak większość świątecznych zapachów YC niesamowity klimat świąt. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów. Jest to połączenie słodkości z cytrusami, czyli mieszanka bardzo energetycznych cytrusów z żurawiną, która idealnie do siebie pasuje z delikatną nuta korzennych przypraw. Zapach jest intensywny, jednak mimo swojego mocnego zapachu nie jest duszący. Tworzy wspaniałą atmosferę przy której można się wspaniale zrelaksować i odpłynąć myślami daleko daleko. 

 

                                                                                                                                                    Joanna Ł

10 comments

PlANTOFELEK czwartek, 09 stycznia, 2014

Kusisz...zapach napewno genialny:)

Reablly czwartek, 09 stycznia, 2014

Mam ten zapach i jest po prostu cudowny :)

Wiolka-blog czwartek, 09 stycznia, 2014

Nie mialam tego zapachu, moze sie skusze :D

Monika Kosmetyka czwartek, 09 stycznia, 2014

Mmm musi pachnieć super:)

...SZKATUŁKA... czwartek, 09 stycznia, 2014

Myślę,że przypadłby mi do gustu :)

KasiaPL czwartek, 09 stycznia, 2014

Bardzo lubię ten zapach :)

Soemi87 czwartek, 09 stycznia, 2014

Tego zapachu nie miałam jeszcze okazji wąchać po rozpaleniu w kominku.

Paulina czwartek, 09 stycznia, 2014

muszę wkońcu kupić sobie taki wosk!! już tyle o nich słyszałam, a jakos mi nie po drodze było

Żaneta J. czwartek, 09 stycznia, 2014

uwielbiam zapachy o takich nutach,. muszę go spróbowac

Yasniable czwartek, 09 stycznia, 2014

mandarynki w sam raz na tę porę roku!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!