Zimowe paznokcie - ośnieżony las wieczorową porą


Witajcie po długiej nieobecności. Sesja całkowicie mnie pochłonęła, egzaminy miałam i mam dalej praktycznie codziennie albo co dwa dni, więc czasu naprawdę mam niewiele. Jednak zima, a raczej padający śnieg za oknem zmotywował mnie do zmalowania na paznokciach czegoś zimowego. Wbrew pozorom zdobienie jest naprawdę proste i mało czasochłonne (robiłam je w trakcie nauki :D), trudniejsze jest natomiast wycieniowanie tła. 
Do zdobienia jak i do tła użyłam farbek akrylowych na to wszystko akrylowy utwardzacz Paese. 







                                                                                                                                                     Joanna Ł

15 comments

a karishmaa wtorek, 21 stycznia, 2014

ciekawie to wygląda:) moje paznokcie są niestety zbyt male, zebym mogla na nich cos namalowac;/

Borsuuk wtorek, 21 stycznia, 2014

CUDOWNE! *.*
_________________________________
Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

Żaneta J. wtorek, 21 stycznia, 2014

zima piękniejsza niż za oknem ;)

Patrycja Doruch wtorek, 21 stycznia, 2014

choinki na wskazującym wyszły przepięknie! <3

little.monster. wtorek, 21 stycznia, 2014

piękne!!! :P

worldglossy wtorek, 21 stycznia, 2014

niesamowite są! ;)

nuneczka1991 wtorek, 21 stycznia, 2014

Przepiękny, zimowy mani!
Szkoda, że u mnie za oknem zamiast śniegu pada deszcz :(

alizall z. wtorek, 21 stycznia, 2014

Zdobienie robi wrażenie ! :)

Paulla0406 wtorek, 21 stycznia, 2014

O kurcze ;D Cudowne :)

mart_91 wtorek, 21 stycznia, 2014

Piękne zdobienie:)

Sekrety Naszego Piękna wtorek, 21 stycznia, 2014

Śliczne :)

Joanna K wtorek, 21 stycznia, 2014

Dzieło sztuki!

Tyyna wtorek, 21 stycznia, 2014

Śliczne paznokcie:) Też miałam coś podobnego na paznokciach takie zaśnieżone choinki ale to przed świętami :)

modnaania środa, 22 stycznia, 2014

bardzo ciekawe zdobionko, te choinki wyszły cudnie :)

Yasniable czwartek, 23 stycznia, 2014

wzory są wręcz idealne!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!