Złoto z granatem - szybkie zdobienie metodą na siatkę foliową


Witajcie, dzisiaj tak jak w tytule bardzo szybkie ale i niebanalne zdobienie bardzo fajną i prostą metodą na siatkę. O tej metodzie już kiedyś wspominałam, chyba przy biało czarnym zdobieniu. Metoda sama w sobie prosta i nie wymagająca specjalnych zdolności poza oczywiście wybraniem pasujących do siebie kolorów :) ale to dla nas nie problem :)
Postaram się jutro wrzucić tutorial jak byście chciały ale po krotce przybliżę zdobienie siatką foliową już teraz. Na zgniecioną siatkę (najlepiej w kulkę - nie wyprostowaną! - siatka musi mieć swoje nierówności i zgniecenia) nakładamy w moim wypadku złoty lakier i stemplujemy go na paznokcie. Proste? Proste a i ciekawie wygląda :) 





                                                                                                                                                     Joanna Ł

13 comments

Różowa Klara piątek, 10 stycznia, 2014

Ciekawy efekt

KasiaPL piątek, 10 stycznia, 2014

Świetnie Ci to wyszło! Ja kiedyś próbowałam z pastelowymi kolorami, ale średnio mi się efekt podobał

My roses nails piątek, 10 stycznia, 2014

wygląda jak pazłotko :D świetny efekt ^^

Joanna K piątek, 10 stycznia, 2014

Przecudny efekt :)

dziamalena. piątek, 10 stycznia, 2014

śliczny efekt :) podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

niezwyczajnie o zwyczajnym piątek, 10 stycznia, 2014

bardzo lubie tą metode zdobienia paznokci :) jest szybka a przy okazji ładnie wyglada. Bardzo czesto łącze kilka kolorów dla lepszego efektu :D

Paulla0406 piątek, 10 stycznia, 2014

Bardzo ładnie wygląda :)

Paulina piątek, 10 stycznia, 2014

świetny efekt, ale Ci zazdroszczę takich pięknych paznokci

SheLazY sobota, 11 stycznia, 2014

bardzo ładnie

Żaneta J. sobota, 11 stycznia, 2014

ładne zdobienie :)

ByMarta sobota, 11 stycznia, 2014

efekt powala na kolana! czekam na tutka, bo może i mi wyjdzie tak ładnie :D

pannaamagdalena sobota, 11 stycznia, 2014

pazurki genialne :)

Sekrety Naszego Piękna sobota, 11 stycznia, 2014

Śliczne zdobienie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!