Floral, czyli kwiatowe paznokcie w odcieniu nude


Ostatnio za oknem coraz więcej słońca i cieplej a co za tym idzie coraz bardziej wiosennie co mnie ogromnie cieszy, bo już mam dosyć tej zimowej szarej pogody, tego, że wcześnie robi się ciemno i, że ogólnie jest przygnębiająco. Te kilka słonecznych dni dało mi 'kopa' którego potrzebowałam i nowej dawki energii. 
W związku z pogodą za oknem nie może zabraknąć jasnych, pastelowych odcieni na paznokciach, które wprost uwielbiam i które grzecznie czekały na wiosnę a teraz coraz częściej po nie sięgam :) 
W tym wypadku zestawiłam cielistego nudziaka z czerwonymi różami, które bardzo ładnie się wyróżniają na cielistym lakierze i są jak najbardziej świeże i wiosenne. 




11 comments

Justyna Giera niedziela, 16 lutego, 2014

przepiękne ;) jestem pod wrażeniem

Magdalena Mrozińska niedziela, 16 lutego, 2014

wow, super są :)

Berni niedziela, 16 lutego, 2014

cudowne! :D

Anna Bielaszewska niedziela, 16 lutego, 2014

piekne pazurki

Monika Kosmetyka niedziela, 16 lutego, 2014

Wyszły Ci naprawdę super:D

Natalia Lily niedziela, 16 lutego, 2014

Kwiatuszki wyglądają obłędnie;)

themissydi niedziela, 16 lutego, 2014

Jakie przepiękne <3

My roses nails niedziela, 16 lutego, 2014

jakie piękne ^^

Ania Kon niedziela, 16 lutego, 2014

Najpiękniejsze 'kwiatkowe' jakie widziałam! :)

PlaceForNails poniedziałek, 17 lutego, 2014

Kolory rzeczywiście bardzo ładnie ze sobą współgrają :)

KA-EM Make up wtorek, 25 lutego, 2014

Masz talent dziewczyno, niesamowicie wyglądają te różyczki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!