Instagram mix - Tydzień w zdjęciach / My week in photos #20

Ten tydzień był naprawdę ciężki! Zaczęło się od powrotu na uczelnie, który wcale mnie nie cieszył, pobyt na uczelni też nie należał do najprzyjemniejszych. Dowiedziałam się jak bardzo program studiów jest źle skonstruowany i oczywiście nie pozostaje mi nic innego jak zacisnąć zęby i wytrwać do wakacji ale czynniki niezależne ode mnie najbardziej mnie dołują, bo to tak jakby los rzucał ciągle kłody pod nogi i nijak zmienić się tego nie da tylko wytrzymać. 



nowa kurtka zimowa, przeceniona w Carry z 400 zł na 139! | pazurki (klik) jedne z moich ulubionych, jestem dumna z tego jak wyszedł łapacz snów :) | uzupełnienie zapasów kosmetycznych | pizza, tym razem kupna z Biedronki | przesyłka od KKCenterhk.com; wybrałam brązowy zamsz do paznokci, bo wreszcie trzeba spróbować nawet jak na drugi dzień ma się już zniszczyć i nie wyglądać tak dobrze, oraz stempelki do paznokci z myślą o zapracowanych i ciężkich tygodniach | malinowe masełko do ust (recenzja), tak ładnie wygląda, szkoda, że nic poza tym | Sparks - "Dla Ciebie wszystko" | 106 woreczków z dodatkami do paznokci! raj! a wszystko to w zestawie za 9 zł z allegro | niedzielne śniadanko

Więcej zdjęć? :) Zapraszam na mojego instagrama :)  

3 comments

themissydi poniedziałek, 24 lutego, 2014

Ile dodatków :o Też by mi się takie przydały :D

moooni-que poniedziałek, 24 lutego, 2014

Za 9 zł? :p masakra!
Mmm pyszne śniadanko :)

...SZKATUŁKA... wtorek, 25 lutego, 2014

Jak zawsze fantastyczne zdjęcia :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!