Instagram mix - Tygodnie w zdjęciach / My weeks in photos #19


owoce | słodkie śniadanie | makijaż sponsoruje Rimmel | relaks ze Skarbem, co oni do licha zrobili Kowalczyk?! :) w ogóle nie domyśliłam się, że to ona


zdrowe śniadanko w łózko | kawa  | znalazłam spodnie dresowe idealne | paczka od Bingo Spa, znowu wybrałam złuszczający krem, tym razem z kolagenem i tym razem w wyższej półki bo za 40 zł, ale praktycznie niczym się nie różni składem od tego za 22 i też ma wysoko w składzie na 5 miejscu parafinę...no szkoda ale zobaczymy co z tego będzie. Ale generalnie myślałam, że skład będzie dużo lepszy jak produkt kosztuje 40 zł. 


ładna pogoda więc chilluję w parku | Sparks i kawa, już mam dosyć Sparksa, straaasznie się powtarza chłopak i opisu budynków są praktycznie te same i rozmyślania bohaterów też zbliżone | kaszka z bananem | pizza co prawda kupna ale zawsze to pizza :)


selfie :) | makaron ze szpinakiem ♥ mówiłam jak bardzo kocham szpinak? :) | różowe tulipany od Tż, wie co lubię | winko, naczytałam się ohów i ahów na temat tego wina ale ja ich nie podzielam

Więcej zdjęć? :) Zapraszam na mojego instagrama :)  

11 comments

Różowa Klara poniedziałek, 17 lutego, 2014

śliczne tulipany i moje ulubione mango

Wera poniedziałek, 17 lutego, 2014

oo..pizze bym zjadła, smaka tylko narobiłaś mi:P

swiat martity poniedziałek, 17 lutego, 2014

Ja jakoś nie mogę przekonać się do kosmetyków BingoSpa:/

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 17 lutego, 2014

Widzę,że u Ciebie jest smacznie i zdrowo :)

Monika Kosmetyka poniedziałek, 17 lutego, 2014

ile na Twoich zdjęciach pyszności aż zrobiłam się strasznie głodna:D

Sylwia K. poniedziałek, 17 lutego, 2014

Kowalczykowiej na zdjęciu chyba nikt nie poznał! I ile smakołyków jest tu na zdjęciach!

Kaja poniedziałek, 17 lutego, 2014

kocham tulipany i makaron ze szpinakiem :D

Ania Kon poniedziałek, 17 lutego, 2014

Uwielbiam Twoje śniadania <3 mniaaaam

Justyna Giera wtorek, 18 lutego, 2014

lubię te wszystkie serie "tygodnie w zdjęciach" ;)

dream7 wtorek, 18 lutego, 2014

Różowe tulipany <3 ta kwiaty kojarzą mi sie tylko z jednym-WIOSNA !

KA-EM Make up wtorek, 25 lutego, 2014

Zrobiłam się głodna :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!