MANILA Bond trzy zapachy w rozsądnej cenie


 

Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać zapachy, które mnie naprawdę urzekły i miło zaskoczyły. Bo przecież jak to możliwe, żeby zapach z niższej półki był naprawdę niezły? Bardzo rzadko się to zdarza, często zapach jest mało wyczuwalny albo za bardzo alkoholowy ale nie w tym wypadku.
Zapachy mam ze spotkania blogerek i powiem szczerze, że swoim wyglądem nie bardzo mnie zainteresowały, dlatego bardzo długo odwlekałam ich rozpakowanie a co dopiero używanie. 
Manila Bond to innowacyjna marka zapachowa skierowana do młodych, aktywnych, lubiących wyzwania kobiet. Zaprojektowana by pobudzać zmysły, rozpalać emocje i przywiązywać.

Kompozycje zapachowe inspirowane są najlepszymi zapachami świata, zapakowanymi w designerskie, minimalistyczne opakowania. 




Orientalny zapach
Woda toaletowa Glow to orientalny zapach działający na wyobraźnię. Kompozycja opiera się na połączeniu egzotycznych owoców z intensywną nutą kwiatową.
Zapach dedykowany jest dla eleganckich, pewnych siebie kobiet, które celebrują swoją niezależność.


Moja opinia: Producent wspomina orientalny zapach, niestety nic takiego nie da się wyczuć, nawet jeśliby ktoś się dobrze starał. Ale może to i dobrze bo jak tu nosić orientalny zapach? Zapach Glow jest raczej popularnym klasycznym zapachem, często spotykanym i eleganckim; bardziej na wieczór niż na co dzień z powodu tego, że jest bardziej 'ciężkawy'.



Pobudź zmysły
Woda toaletowa Spirit to orzeźwiający zapach pobudzający zmysły. Jest połączeniem energii wydobytej z owoców z subtelną kwiatową nutą. Zapach dedykowany jest dla aktywnych, energicznych kobiet, które dążą do absolutnej wolności.

Moja opinia: Sprit jest lekkim, słodkim i owocowym zapachem, dokładnie tak jak opisuje go producent. Wyczuwa się słodkie owoce z nutą kwiatową, zapach idealnie pasuje na cieplejsze dni. Mnie się kojarzy z wiosną :) Bardzo lubię takie zapachy bo nie drażnią i nie duszą, jak te klasyczne i tak jak brat Glow, który jest raczej ciężki.


Wejdź do krainy fantazji
Woda toaletowa Tight to egzotyczny zapach urzekający morskim aromatem. Jest to połączenie świeżych cytrusów z delikatną nutą kwiatową.
Zapach został stworzony z myślą o silnych, lubiących wyzwania kobietach, które pragną choć na chwilę uciec w krainę fantazji.

Moja opinia: Tight tak samo jak Sprit jest delikatny i lekki, idealny na cieplejsze dni. Jest kwiatowy i orzeźwiający. Nie męczy i nie dusi. Jest to mój ulubiony zapach z całek trójki o czym może świadczyć jego wyraźniejszy ubytek. 




Jeżeli chodzi o jakość to początkowo lekko wyczuwa się alkohol jednak znika on bardzo szybko i czuć wyraźnie obiecywane (no poza Glow gdzie producent obiecuje orient, którego nie ma :)) zapachy producenta. Trwałość oceniłabym jako przeciętną, oczywiście nie jest jakaś zachwycająca, bo czego można się spodziewać po zapachach za 10-15 zł ale mnie zadowala. Ulatnia się po 2 godzinach jednak np. jak popryskam nią szalik przypadkowo to zapach jest lekko wyczuwalny znacznie dłużej niż na skórze. Wydajność natomiast mnie powaliła, czasem z racji tego, że zapach nie jest zachwycająco trwały potrafię popryskać się jak szalona a ubytek jest naprawdę niewielki!
Cena jak wspomniałam waha się w granicach 10-15 zł. 


                                                                                                                                                     Joanna Ł

7 comments

frambuesa wtorek, 04 lutego, 2014

Również mam te 3 zapachy :)

Anna Bielaszewska wtorek, 04 lutego, 2014

Fajny zestaw, buteleczki bardzo ładnie wyglądają i cena jak najbardziej przyjazna

pannaamagdalena wtorek, 04 lutego, 2014

zestaw świetni ;)
ostatni flakonik to coś dal mnie lubie takie zapachy :)

Donnalavita wtorek, 04 lutego, 2014

Lubie delikatne, kwiatowe zapachy, choc na wieczor cos ciezszego tez chetnie uzywam. Mozna je kupic dw drogerii?

Theagnes87 środa, 05 lutego, 2014

U MNIE WYGRAŁ ZAPACH POMARAŃCZOWY

Joanna Ł środa, 05 lutego, 2014

chyba w niektórych Rossmannach można je nawet spotkać :)

...SZKATUŁKA... środa, 05 lutego, 2014

Niestety nie znam tych zapachów :p

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!