Serduszkowo mi! - walentynkowe paznokcie


Kolejna porcja Walentynkowych paznokci, tym razem pomysł zaczerpnięty z internetu, który postanowiłam odwzorować :) Bardzo mi się spodobały takie paznokcie, delikatne błękitne z drobnym walentynkowym elementem. Niestety aparat odmówił ze mną współpracy i zdjęcia są kiepskiej jakości i mają dziwne kolory. 






                                                                                                                                                     Joanna Ł

14 comments

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 10 lutego, 2014

Ach jakie piękne! <3

Kaja poniedziałek, 10 lutego, 2014

są urocze :)
już dawno nie miałam żadnych zdobień

Różowa Klara poniedziałek, 10 lutego, 2014

Gdybym miała taki talent i cierpliwość :)

pannaamagdalena poniedziałek, 10 lutego, 2014

śliczne ;)

Kasia M. poniedziałek, 10 lutego, 2014

cudowne pazurki! :)

My roses nails poniedziałek, 10 lutego, 2014

przepiękne :)

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 10 lutego, 2014

Wygląda cudnie!

Ilona Feret poniedziałek, 10 lutego, 2014

jejku? sama zrobiłas sobie te serduszka? :) piekne są ♥

Joanna K poniedziałek, 10 lutego, 2014

Piękne!

little.monster. wtorek, 11 lutego, 2014

słodkie! ciekawy pomysł :D

dziamalena. wtorek, 11 lutego, 2014

bajeczne paznokcie :) podoba mi się ten odcień niebieskiego:)

Paulla0406 wtorek, 11 lutego, 2014

Cudowne :)

Paulina wtorek, 11 lutego, 2014

Mega!! będę jutro próbować

Aleksandra Anna środa, 12 lutego, 2014

śliczne :) ciekawy pomysł na walentynki

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!