Słodkie serduszka walentynkowe - paznokcie na Walentynki


Już zniknęły świąteczne plakaty, dekoracje ze sklepów czy knajp a ich miejsce powoli zajęły czerwone, różowe, dekoracje, różnego rodzaju miśki i serca. W związku z tym i ja przyłączam się do napędzania słodko pierdzącej machiny Walentynek :) o oto są walentynkowe pazurki! Od razu zaznaczę, że nie jestem zbytnią zwolenniczką tego święta no chociaż może i święta tak, w końcu jak tylko się zbliża ten 14 luty to chyba każda z nas czuje gdzieś lekko, że zasługuje na coś specjalnego i liczy, że jej Ukochany coś jednak w ten dzień wymyśli. Przy tym bardzo lubiłam i miło wspominam okres szkolny i wysyłanie sobie walentynek z koleżankami, można okazać drugiej osobie uczucie i nie koniecznie musi to być tym uczuciem jakie jest między chłopakiem a dziewczyną.  
Jednak w całym tym święcie nie znoszę tego całego walentynkowego bum w sklepach.






Jak Wam się podobają? Trochę nam nimi pracowałam, żeby serducha były w miarę proste ale jestem zadowolona z efektu, ktory jest baaardzo słodki, aż do przesady ;)
                                                                                                                                                     Joanna Ł

14 comments

PrincesaMartita sobota, 01 lutego, 2014

Faktycznie bardzo się napracowałaś, ja po 1 serduchu miałabym dość :D

themissydi sobota, 01 lutego, 2014

Pięknie wyglądają :)

Kinga sobota, 01 lutego, 2014

Pięknie!

mart_91 sobota, 01 lutego, 2014

Widać włożoną pracę...ja z moją cierpliwością chyba ograniczyłabym się do zdobienia paznokci na palach serdecznych:)

Edyta D. sobota, 01 lutego, 2014

Jejku jak ładnie! Zazdroszczę cierpliwości i paznokciowych zdolności :D

Żaneta J. sobota, 01 lutego, 2014

jakie słodkie :D

BlogBy Izis sobota, 01 lutego, 2014

Gratuluję cierpliwości :)

Kawaii Mama sobota, 01 lutego, 2014

sliczne delikatne zdobienie :)

Joanna K sobota, 01 lutego, 2014

Śliczne walentynkowe pazurki :)

Blonde~bangs niedziela, 02 lutego, 2014

Są przecudowne! Dziewczęce i delikatne :).

My roses nails niedziela, 02 lutego, 2014

mega urocze <3

Paulla0406 niedziela, 02 lutego, 2014

Cudowne :)

Yasniable poniedziałek, 03 lutego, 2014

ale zabawny;)

pannaamagdalena środa, 12 lutego, 2014

rewelacyjne ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!