SOS odmładzający krem-maska do rąk i paznokci 5w1 Eveline Extra Soft


Dzisiaj kilka słów o kremie do rąk, który pokochałam i który bardzo pomaga mi w walce o ładne skórki w ogół paznokci. Suche odstające skórki to moje utrapienie, któremu jestem niestety sama sobie winna. W gimnazjum przeczytałam albo usłyszałam od kogoś już nie pamiętam o wycinaniu skórek koło paznokci i oczywiście jako głupie naiwne dziecię postanowiłam to wcielić w życie. No i teraz niestety mimo, że już dawno przestałam wycinać skórki męczę się ze skutkami dawnych eksperymentów. 




Od producenta: Odmładzający krem - maska do rąk i paznokci, dzięki zastosowaniu formuły szwajcarskiej bogatej w wyselekcjonowane składniki, intensywnie nawilża, wygładza oraz przyspiesza regenerację naskórka. Już jednokrotne użycie kremu zapewnia wyjątkowo skuteczne, natychmiastowe działanie. Krem aktywuje procesy naprawcze i chroni skórę przed uszkodzeniami spowodowanymi czynnikami zewnętrznymi. Niweluje efekt szorstkości. Skóra dłoni staje się wzmocniona i wyraźnie odmłodzona, dzięki czemu dłonie są aksamitnie miękkie i gładkie. Krem działa korzystnie na płytkę paznokcia oraz skórki, nie dopuszczając do ich nadmiernego przesuszenia.

Składniki:

- bioOlejek arganowy– głęboko nawilża, regeneruje i uelastycznia skórę. Wspomaga odnowę komórek i neutralizuje działanie wolnych rodników,
- wyciąg z lukrecji– jest źródłem wielu biologicznie aktywnych składników działających odżywczo, kojąco i osłaniająco,
- urea – nadaje miękkość oraz wzmacnia efekt nawilżenia, zapewnia długotrwałe, optymalne odżywienie,
- kompleks witamin A, E, F– głęboko regeneruje naskórek sprawiając, że skóra odzyskuje gładkość i elastyczność,
- D - pantenol i alantoina działają łagodząco i regenerująco, nadają skórze miękkość. 


Skład: 


Moja opinia: Krem zamknięty w wygodnym opakowaniu typowym dla kremów do rąk na zatrzask, wygodnie się go aplikuje w domu jak i poza domem. Konsystencja jest gęsta, treściwa łatwo się rozsmarowuje i dosyć szybko wchłania. Nie pozostawia uczucia lepiących się tłustych dłoni co jest dużym plusem jak aplikujemy krem w pracy, szkole czy na uczelni. 
Krem bardzo dobrze regeneruje dłonie, nałożony grubszą warstwą na noc świetnie się sprawdził w zimowe dni, dobrze sobie radzi także ze skórkami, zauważyłam zdecydowaną poprawę, skorki wyglądają dużo lepiej i zdrowiej, nie są już też tak czerwone jednak wiem, że jeszcze sporo regeneracji przede mną :)
Dłonie po zastosowaniu kremu są miękkie, gładkie i przyjemne w dotyku. 


Krem bardzo przyjemny i można go nabyć w promocji za niską cenę ok. 4-5 zł, poza promocją jest to około 7.

5 comments

Dulcet niedziela, 23 lutego, 2014

Muszę się mu bliżej przyjrzeć ;). Skoro to krem-maska to byłam pewna, że będzie bardzo tłusty i będzie się ciężko wchłaniał, a tu miłe zaskoczenie, coś idealnego dla moich suchych dłoni ;).

PlaceForNails niedziela, 23 lutego, 2014

Bardzo przydatny post, jestem właśnie na etapie poszukiwań dobrego kremu dla moich suchych dłoni, dzięki za opinię na pewno wypróbuję go u siebie :)

My roses nails niedziela, 23 lutego, 2014

ja mam wersję niebiesko-białą, trzecią tubkę już zużywam i nie zamienię jej na żadna inną ^^

Wiolka-blog niedziela, 23 lutego, 2014

nie mialam :)

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 24 lutego, 2014

Ja również nie miałam jeszcze okazji używać tego kremu...
Mam w domu taki zapas,że nie prędko skuszę się na jego zakup :p

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!