Walentynkowe serducha w róże


Kolejna porcja Walentynkowych paznokci. Tym razem bardziej delikatnie i w odcieniu nude. Z akcentem walentynkowym tylko na dwóch palcach. Serducha są mojej roboty nie żadne naklejki, wykorzystałam tylko szablon, który zrobiłam z taśmy klejącej, tzn. wycięłam w taśmie serce, które do niczego nie jest potrzebne bo bardziej chodzi tu o taśmę z tą serduszkową dziurą. I tak powstał szablon serca, który zabezpieczył przed wyjechanie za 'tzw. linię' podczas tworzenie różyczek. 






                                                                                                                                                     Joanna Ł

15 comments

Monika Kosmetyka czwartek, 06 lutego, 2014

Bardzo ładnie wyglądają :)

Yasniable czwartek, 06 lutego, 2014

Bardzo fajny pomysł :)!

PrincesaMartita czwartek, 06 lutego, 2014

Przepiękne :)

aleks czwartek, 06 lutego, 2014

Serduszka na paznokciach - mistrzostwo <3

Różowa Klara czwartek, 06 lutego, 2014

prezentują się niesamowicie!

pannaamagdalena czwartek, 06 lutego, 2014

Świetny pomysł ;)
Pazurki wyglądają rewelacyjnie ;)

z glowa w chmurach czwartek, 06 lutego, 2014

Jakie śliczne! :)

Paulla0406 czwartek, 06 lutego, 2014

Nie mój kolor podkładowy ale wyglądają ładnie ;)

worldglossy czwartek, 06 lutego, 2014

piękne serduszka! ;)

Joanna K czwartek, 06 lutego, 2014

Pięknie, jak walentynkowo się zrobiło :)

Natalia Lily czwartek, 06 lutego, 2014

Jakie romantic manicure! Pięknie;)

angees czwartek, 06 lutego, 2014

Śliczne! :) ciekawy pomysł z wycięciem szablonu z taśmy :)

Tyyna czwartek, 06 lutego, 2014

Bardzo ładnie i pomysłowe:)

My roses nails czwartek, 06 lutego, 2014

piękności <3

little.monster. piątek, 07 lutego, 2014

boskieee!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!