Wibo Wild Thing lakier do paznokci o numerze 2


Witajcie! Dzisiaj chcę Wam przedstawić mój kolejny lakierowy nabytek; jest to lakier od Wibo z serii Wild Thing o numerku 2. Lakier niespecjalnie mnie kusił wcześniej, gdy Wibo wypuściło właśnie tą limitkę, jednak gdy zobaczyłam lakiery w Rossmannie w 'cenie na do widzenia' za 3 zł stwierdziłam, że nie ma co się zastanawiać, bo taki kolor zawsze się przyda.


Kolor, hmm jak dla mnie jest to karmin, czerwień wpadająca w ciemny róż, zbliżony do ciemnego malinowego, bardzo ładny z bardzo delikatnymi połyskującymi drobinkami, prawie niezauważalnymi, no chyba, że się bardzo przyjrzymy. Kolor idealny na zimniejsze pory roku. 
Lakier ma przyjemną konsystencję, nie za gęsta i nie za rzadką, taką w sam raz. Potrzeba 2 warstw na pokrycie paznokci, przy czym nie robi smug ani pęcherzyków powietrza. Na paznokciach utrzymuje się ok. 3 dni. 






Kolor ładny jednak z doświadczenia wiem, że lakiery Wibo, początkowo fajne po kilku aplikacjach nadają się do wyrzucenia i zapewne i z tym tak będzie. Dlatego powoli muszę odzwyczaić się od kupna lakierów z Wibo, jednak ich ciekawe limitki i promocje kuszą :) Np. niedługo ma wyjść seria Candy Shop z lakierami o piaskowej strukturze w pastelowych kolorach. I jak tu ich nie kupić? :)

8 comments

Ania Kon czwartek, 27 lutego, 2014

kolor przepiękny :)

Wiolka-blog czwartek, 27 lutego, 2014

cudowny kolor :)

My roses nails czwartek, 27 lutego, 2014

tez ostatnio je w takich cenie widziałam, żałuję że nie kupiłam :(

PrincesaMartita czwartek, 27 lutego, 2014

Kolor absolutnie przepiękny :)

Natalia Lily czwartek, 27 lutego, 2014

Mam dwa lakiery ztej serii i kryciem nie imponują, bo one są glównie zrobione jako baza pod puszek:)
Kolor fajny:)

Joanna K czwartek, 27 lutego, 2014

Śliczny:)

mart_91 czwartek, 27 lutego, 2014

Bardzo ładny kolor...

czarnulkaa piątek, 28 lutego, 2014

masz śliczne pazurki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!