Białe zarysy kwiatów na granatowym tle na paznokciach


Wiosna już do nas zawitała, więc z tej okazji kolejne kwiatowe paznokcie. Tym razem nieco mniej wiosenne bo na granatowym lakierze i mniej kolorowe bo są to zwykłe szybko malowane zarysy kwiatków. Zdobienie zajęło mi z jakieś 15 minut, jest wykonane na szybko ale i tak mi się podoba ten motyw i efekt końcowy. Co Wy sądzicie? 



Granatowy lakier to estetic od Ingrid o numerku 406. Nigdy nie spotkałam się albo nie zwróciłam uwagi na lakiery tej firmy. W Jaśminie moją uwagę przyciągną jego kolor i rozsądna cena ok. 6 zł. Lakier pokrywa paznokcie po 2 warstwach, dobrze się rozprowadza i szybko wysycha. Nie robi smug ani bąbli. Wytrzymuje na paznokciach 3-4 dni, więc przeciętnie. 

Joanna Ł

4 comments

little.monster. piątek, 21 marca, 2014

o jakie ładne!

dziamalena. piątek, 21 marca, 2014

śliczne zdobienie, granatowy lakier to cudo :D

Natalia Lily piątek, 21 marca, 2014

Fajowe ! :) ;)

agierra sobota, 22 marca, 2014

Przepiękne zdobienie! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!