BingoSpa - kolagen do mycia i pielęgnacji włosów



Czas na kolejny produkt od BingoSpa, tym razem ten zdecydowanie trafił w moje oczekiwania. Chodzi tu o kolagen do mycia i pielęgnacji włosów w bardzo rozsądnej i zachęcającej cenie bo 10 zł za 500 ml. Zdecydowanie jestem wielką fanką produktów do włosów od BingoSpa! Są fantastyczne, zwłaszcza maski!

Od producenta: Preparat kolagenowy BingoSpa z biokompleksem ziołowym przeznaczony do mycia i pielęgnacji włosów normalnych i zniszczonych, z tendencją do łojotoku. 
Czysty kolagen BingoSpa intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę włosów.
Kombinacja flawonoidów, saponin, kumaryn, glikozydów i soli mineralnych zawartych w biokompleksie zapobiega wypadaniu włosów, wzmacnia na cebulki włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy, likwiduje podrażnienia, reguluje wydzielanie sebum.
Regularne stosowanie Kolagenu do mycia włosów BingoSpa nadaje włosom elastyczność i blask, wzmacnia je, a skórze głowy przywraca naturalną równowagę. Włosy stają podatne na układanie i miękko się układają. I uwodzicielsko pachną.

Skład: 

Moja opinia: Szampon zamknięty w wygodnym opakowaniu na 'zatrzask', łatwo się wydobywa i można spokojnie dozować dowolną ilość szamponu wyciskając go z butelki. Pierwsze podbił moje serce zapach, delikatny, kremowy nie chemiczny. Konsystencja produktu też jest ciekawa, gęsta, lekko żelowa i mleczna. Dobrze się rozprowadza i dobrze pieni. 


Działanie też oceniam pozytywnie, włosy są dłużej świeże, wolniej się przetłuszczają, dobrze zmywa oleje które nakładam na noc. Jedyny minusem jest to, że końcówki włosów po umyciu są szorstkie i wymagają odzywki i to na początku wywołało lekki zawód, jednak nie potrzebnie bo tylko końcówki są szorstkie i może z powodu tego, że są trochę zniszczone, bo cała reszta włosów jest w dobrym stanie po użyciu tego szamponu. Po wyschnięciu włosy są miękkie, nieobciążone, lśniące i nie wysuszone. Zauważyłam także, że są lekko uniesione przy skalpie i jest ich jakby trochę więcej


Link do produktu na stronie producenta: http://www.bingosklep.com/kolagen-mycia-pielegnacji-wlosow-bingospa-p-126.html
Joanna Ł

5 comments

Inga B. niedziela, 30 marca, 2014

Chyba muszę go wypróbować bo po Twojej recenzji sądzę, że idealnie wpisywałby się w moje potrzeby :) Mam identyczną szczotkę, kocham ją miłością dozgonną ;)

Nena niedziela, 30 marca, 2014

Moja ulubiona szczotka :P Produkty Bingo do włosów niespecjalnie mnie kuszą.

Magdalena B niedziela, 30 marca, 2014

Z Bingo miałam serum kolagenowe i bardzo fajnie się sprawdzało :)

Wiolka-blog niedziela, 30 marca, 2014

oo widzę TT :D

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 31 marca, 2014

Nie miałam okazji używać,ale jakoś specjalnie mnie nawet nie kusi.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!