Instagram - Snapshots of the Week #21


1. zajęcia na uczelni czas zacząć..ehh :( 2. poszłam po zmywacz i eyeliner a do koszyka trafiły nie potrzebne lakiery 3. nowe herbatki, niestety nie przypadły mi do gustu 4. truskawka, mniam 5. pączki, pączunie, oczywiście nie odmówiłam sobie, więc tradycji stało się zadość 6. piwko 7. coffee time 8. kolejne nabytki, wracam do kallosa i do jego obłędnego zapachu 9. wieczorne czytanie w łóżku najlepsze 

Więcej zdjęć? :) Zapraszam na mojego instagrama :)  
Joanna Ł

8 comments

Różowa Klara poniedziałek, 03 marca, 2014

szybko zleci ten semstr ;) święta, majówka i kolejna sesja :)

themissydi poniedziałek, 03 marca, 2014

Znam to :) Idziesz do sklepu po jedną rzecz, a wychodzisz z pięcioma :D

frambuesa poniedziałek, 03 marca, 2014

Musze kupić Kallosa bo się skończył :(

Anna Bielaszewska poniedziałek, 03 marca, 2014

oo pączusie
widzę że zmieniłaś szablon, bardzo ładnie !

Joanna Ł poniedziałek, 03 marca, 2014

dzięki :) od dłuższego czasu nie byłam zadowolona ze starego wyglądu i nareszcie odmiana :)

Wera poniedziałek, 03 marca, 2014

spróbuj malinowej herbatki z tej serii ja przepadłam, pycha

moooni-que poniedziałek, 03 marca, 2014

Mmm pączki :)
Lubie Twoje miksy :D

Monika Kosmetyka poniedziałek, 03 marca, 2014

Dokłądnie pączusie:D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!