Instagram - Snapshots of the Week #24

1. nowości zakupowe; dwa lakiery, jeden bezbarwny drugi granatowy, który już pokazywałam na blogu w tym poście klik oraz spray rozjaśniający włosy Johna Frieda, ktory dorwałam za ok 21 zł (już dokładnie nie pamiętam) w promocji w Rossmannie więc promocja mega bo zazwyczaj kosztują niecałe 60 zł. 2. mango <3 3. kolejne zakupy tym razie z Super Pharm, lakier Life w odcieniu pudrowego różu, regeneracyjne serum do włosów Regenerum oraz szampon hamujący wypadanie włosów od Dermeny, liczę na poprawę bo włosy wypadają mi garściami.. 4. kawa 5. wreszcie wiosnaa! 5. makaron z brokułami z sosem, mmm uwielbiam! 6. love love 7. wiosennie 9. babeczki z lukrem 
Joanna Ł

6 comments

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 24 marca, 2014

WIOSNA - z niecierpliwością wyczekuję regularnie ciepłych i słonecznych dni :)

Blonde~bangs poniedziałek, 24 marca, 2014

Ciekawa jestem jak się spisze regenerum do włosów :).

moooni-que poniedziałek, 24 marca, 2014

brokuły, mmm :-)
u mnie dzisiaj mega ulewa :( gdzie ta wiosna :(

Monika Kosmetyka poniedziałek, 24 marca, 2014

Mmm jakie pyszności, aż się głodna zrobiłam :D

Nena poniedziałek, 24 marca, 2014

W Indiach wypiłam hektolitry lassi :D

agierra środa, 26 marca, 2014

Bardzo lubię takie wpisy ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!