Lakier Life z SuperPharm - pudrowy róż o numerku 36


Dzisiaj kilka słów o moim pierwszym lakierze Life z Super Pharm. Lakier kupiłam na promocji za 2.99, normalnie kosztuje 5.99 zł. więc dosyć mało jak na pojemność, bo lakier ma 10 ml. W koszyczku w którym znajdują się lakiery było mnóstwo pięknych wiosennych kolorów, piękne pastele, nudziaki. Szczególną moją uwagę zwrócił  uroczy kolor łososiowy, jednak ja skusiłam się na pudrowy róż o numerku 36.


Od razu powiem, że zakochałam się w tym kolorze i w tym lakierze! Na zdjęciach widać 3 warstwy lakieru, lakier nie pozostawia smug, pęcherzyków powietrza. Łatwo się go nakłada z powodu idealnej jak na lakier do paznokci konsystencji, no może jest trochę za rzadka ale dosłownie minimalnie. Kolor wygląda obłędnie, do tego z moim nowym kształtem paznokci wprost nie mogę wyjść z podziwu jak pięknie to wygląda.


Polecam gorąco te lakiery bo są wartę wypróbowania. Teraz wiem, że będę częściej sięgała po zakup tych lakierów niż Wibo, które wypadają dużo gorzej głównie ze względu na konsystencje, która już po jednym pomalowaniu staje się coraz bardziej gęsta i gęsta.
Joanna Ł

12 comments

krzysti wtorek, 25 marca, 2014

Uwielbiam pudrowy róż na paznokciach. Obecnie posiadam ten kolor z MUA i z Rimmela, ale gdy je wykończę, już wiem jaka firma będzie następna ; )

yzma87 wtorek, 25 marca, 2014

Pierwsze słyszę o tych lakierach! Koniecznie muszę spróbować :-) Ten pudrowy róż wygląda obłędnie :-)

ankas wtorek, 25 marca, 2014

Kolor ładny, ale paznokcie cudne;)

Aleksandreta K. wtorek, 25 marca, 2014

Znam te lakiery! Są genialne, a ten róż jest przeuroczy.
Pozdrawiam :)

moooni-que wtorek, 25 marca, 2014

chce go! :)) ale gdzie u mnie ten sklep :(

Oliwka wtorek, 25 marca, 2014

Kolor jest świetny :) Mam szary z tej firmy i również go lubię :D

Daria wtorek, 25 marca, 2014

jaki cudny <3 uwielbiam pastele

Joanna K wtorek, 25 marca, 2014

Jaki śliczny :)

My roses nails wtorek, 25 marca, 2014

cudny, pudrowy róż <3

LadyBlonde środa, 26 marca, 2014

Jest śliczny, właśnie czegoś takiego szukam od dłuższego czasu :) W moje ręce wpadł ostatnio podobny lakier z Coloramy nr. 77, niestety jest beznadziejny...bardzo szybko gęstnieje, zostawia smugi, nie daje się nawet ładnie rozprowadzić po paznokciu...fatalny :<

agierra środa, 26 marca, 2014

Bardzo ładny lakier, idealny dla mnie! :) Lubię takie delikatne kolorki ;)

beaaatka21 środa, 26 marca, 2014

Kolor jest prześliczny, idealny na wiosnę. Jutro przed pracą kupię ten lakier :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!