Pastelowy galaktyczny mix paznokciowy


Jak widzicie na blogu zaszły duże zmiany, a to wszystko dzięki Karolinie z bloga Pasje Karoliny, która zamieściła na swoim blogu gotowy, piękny szablon do pobrania, za co bardzo jej dziękuję. Blog odmienił się o 180 stopni ale jeszcze powoli będę pracowała nad nim dalej.
Dzisiaj chcę Wam pokazać pastelową galaktykę na paznokciach. W ruch poszła gąbeczka i tasiemki do paznokci, które bardzo ułatwiają wszelkiego rodzaju malowanie geometrycznych wzorów. Efekt jak dla mnie bardzo ładny i wygląda na skomplikowany, jednak dzięki tasiemką jest to banalnie proste :)



Lakier (róż), którego najwięcej widać na paznokciach to długo nie używany przeze mnie Essence o numerku 106 o uroczej nazwie free hugs

Joanna Ł

5 comments

Mała Mi. niedziela, 02 marca, 2014

piękne!

Syla niedziela, 02 marca, 2014

hehe mam też ten cukierkowy róż w swojej kolekcji ;)

świetne zdobienie ale ja nie nakładałabym tasiemki ;)

jakoś tak dla mnie gradient i galaxy bez dodatków ;)

My roses nails niedziela, 02 marca, 2014

piękności <3

...SZKATUŁKA... niedziela, 02 marca, 2014

Są wprost genialne :)

Monika Kosmetyka niedziela, 02 marca, 2014

Świetny mani:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!