Pazłotko, czyli złota folia do paznokci


Jakiś czas temu zamówiłam na allegro dosyć spory, bo zawierającą aż 106 woreczków zestaw różnych zdób do paznokci. Wśród różnego rodzaju kwiatków, motylków, brokatów i folii znalazło się małe zawiniątko o nazwie pazłotko. Pazłotko jak się dowiedziałam, jest to bardzo delikatna i wyjątkowo cieniutka folia do zatapiania na paznokciach. I faktycznie, folia jest baaaardzo cieniutka i trzeba się z nią obchodzić bardzo delikatnie. Bardzo szybko zatapia się na paznokciach, całość oczywiście trzeba pokryć top coat, żeby folia się nie zniszczyła podczas noszenia. Efekt jak dla mnie świetny ale same oceńcie :)

Joanna Ł

6 comments

Różowa Klara niedziela, 09 marca, 2014

pomysłowe!

agierra niedziela, 09 marca, 2014

Przepiękne zdobienie!

Monika Kosmetyka niedziela, 09 marca, 2014

Wyszły zjawiskowo:)

alizall z. niedziela, 09 marca, 2014

Mam dzisiaj na paznokciach ten sam lakier wibo ! :)

dziamalena. niedziela, 09 marca, 2014

fajne to pazłotko :D bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne granatu i złota :)

My roses nails niedziela, 09 marca, 2014

uwielbiam pazłotko, jest bardzo efektowne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!