Stempelki do paznokci od KKCenterhk.com


Kolejny raz ze stempelkami od KKCenterhk.com. Tym razem w wersji różowo białej. wykorzystałam wzorek przeznaczony na końcówki paznokci, uznałam, że można go użyć inaczej :) i odcisnęłam wzorek na środku paznokcia. Uznałam, że tak też może być ciekawie :) Wzorek też nie bardzo pasuje do mojego kształtu paznokcia więc używanie go w tradycyjny sposób wyszłoby kiepsko, ale powoli zmieniam kształt paznokci na bardziej kwadratowy. 
Róż trochę lepiej się odbił niż poprzedni kolor - biały. Wzorek jest dużo ładniejszy i wyrazisty. 

Joanna Ł

8 comments

swiat martity czwartek, 13 marca, 2014

Bardzo ładne - i kolory i wzorek i całokształt:)

...SZKATUŁKA... czwartek, 13 marca, 2014

Nie pozostaje mi nic innego,jak tylko się zachwycać :)

Daguszka czwartek, 13 marca, 2014

Świetnie to wygląda :D Mam chyba dwa takie cudaki stemplowe i jakoś mi nie wychodziło ich używanie ;p

Monika Kosmetyka czwartek, 13 marca, 2014

Genialne pazurki:)

agierra czwartek, 13 marca, 2014

Jak zawsze przepiękne paznokcie!

moooni-que czwartek, 13 marca, 2014

świetna sprawa! :) pięknie wyglądają :)

Fanaberie Polki piątek, 14 marca, 2014

jeden paseczek a jaki daje super efekt, rewelacja :)

themissydi piątek, 14 marca, 2014

Ciekawe są te stempelki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!