Uroczy balsam do ciała poprawiający koloryt od Soraya


Od producenta: Dzięki obecności ekstraktu z orzecha włoskiego balsam podkreśla odcień skóry, wyrównuje koloryt oraz delikatnie ją brązuje. Jednocześnie wykazuje działanie intensywnie nawilżające (kwas hialuronowy) oraz modelująco– wyszczuplające (różowy pieprz). Balsam polecany jest również po opalaniu dla podtrzymania efektu pięknej opalenizny.

Składniki aktywne:
- ekstraktu z orzecha włoskiego – zwanego królewskim – wyrównuje koloryt skóry, delikatnie ją brązując. Opalenizna jest utrwalona, a odcień skóry podkreślony,
- kwas hialuronowy – doskonale nawilża skórę, wygładza jej powierzchnię, poprawia elastyczność i jędrność. Utrzymuje maksymalne nawilżenie skóry przez wiele godzin,
- pink pepperslim (różowy pieprz) przyspiesza spalanie tłuszczu, pomagając zredukować obwód ciała. Modeluje i wyszczupla sylwetkę. 



Moja opinia: Balsam zamknięty w uroczym i dziewczęcym opakowaniu, aż zachęca do zakupu i wyróżnia się na sklepowych półkach w sposób zdecydowany. Wygodne w użyciu otwarcie na zatrzask, solidne i wytrzymałe. Po otwarciu opakowania wyczuwa się delikatny i subtelny, miły dla nosa zapach, nie chemiczny, trochę jakby kwiatowy. Konsystencja w sam raz dla balsamu, dobrze się rozsmarowuje i naprawdę szybko wchłania. I to chyba na tyle plusów :)


Balsam w cale nie brązowi, przynajmniej mojej skóry. Nie widać nawet delikatnej różnicy w zmianie kolorytu. Efektu wyszczuplenia też nie ma, niestety, ale przecież nie dla efektu wyszczuplenia go kupiłam a dla poprawy kolorytu czego też nie otrzymałam. Jedyne czym ten produkt się ratuje to dobrym nawilżeniem. Skład też nie najlepszy bo na drugim miejscu mamy parafinę.


Czy polecam? Raczej nie, jako nawilżacz się spisał ale jest wiele lepszych, a co do poprawy kolorytu skóry to odradzam stanowczo! :)
Cena to ok. 15 zł za 200 ml. 

Joanna Ł

10 comments

Wiolka-blog sobota, 15 marca, 2014

nie mialam :)

frambuesa sobota, 15 marca, 2014

Ja ogólnie nie przepadam za balsamami na poprawę kolorytu :) Więc tylko oby nawilżał :P

Wera sobota, 15 marca, 2014

tak myślałam, że będzie słaby, ogólnie ta seria wypada u mnie kiepsko

agierra sobota, 15 marca, 2014

Ta seria ma przepiękną szatę graficzną! Jednak nie powalają na kolana niestety :)

Nena sobota, 15 marca, 2014

A mnie irytuje - za dużo różu :P

Kinga niedziela, 16 marca, 2014

Szkoda, że nie sprawdził:(

Różowa Klara niedziela, 16 marca, 2014

Miałam, ale oprócz opakowania nic w nim fajnego.

Monika Kosmetyka niedziela, 16 marca, 2014

Poluję na kosmetyki z tej serii:)

erina niedziela, 16 marca, 2014

A ja tam bardzo lubię ten balsam. Używam go już chyba od półtora roku i tak naprawdę, to chętnie go polecam, bo moim zdaniem jest fajny :)

BlogBy Izis poniedziałek, 17 marca, 2014

Spróbuj DOVE do poprawy koloru skóry.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!