Floral na paznokciach na nudziakowym lakierze Life z Super Pharm


Witajcie po weekendzie! W minionym tygodniu trochę odpoczęłam od blogowania i praktycznie od wszystkiego, nawet urwałam się z uczelni :) Więc zresetowałam się i teraz powracam ze zdwojoną siłą i zapasem zdjęć paznokci, bo od malowania paznokci nie odpoczywałam :)
Dzisiaj floral nails. Tak wiem jestem baaaardzo nudna bo floral gościł na blogu już mnóstwo razy ale co ja poradzę, że po prostu uwielbiam ten motyw?! Uważam, że wygląda super efektownie a do tego już się tak w nim wprawiłam, że to jak dla mnie jeden z prostszych wzorów paznokciowych i zajmuje mi dosłownie chwilę samo wykonanie. 
Floral wykonany na moim ulubionym ostatnio lakierze - Life z Super Pharm o numerku 36.

Joanna Ł

16 comments

dziamalena. poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

Takie zdobienia to ja mogę podziwiać godzinami, no i ten delikatny róż skradł moje serce :D

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

cudowne wiosenne zdobienie :)

Wiolka-blog poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

ale sliczne :)

Natalia Lily poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

Rewelacjaaa!!! Super wykonanie;)

agierra poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

Cudowne!

Monika Kosmetyka poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

Wyszło genialnie :)

Daria poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

No nie.. czemu u mnie nie na superpharm? Ten lakier jest cudowny... Zdobienie też :)

modnaania poniedziałek, 14 kwietnia, 2014

uwielbiam te róże maluje je wszędzie :) niesamowite że to kilka kropek i kresek a taką robotę robią :)

pannaamagdalena wtorek, 15 kwietnia, 2014

Jakie wiosenne :) rewelacyjne :)

Z miłości do paznokci wtorek, 15 kwietnia, 2014

Cudowne są!!!

Kosmetykoholizm Małgosi wtorek, 15 kwietnia, 2014

ja też chcę takie kwiatki :)

Iwetto Iwettos wtorek, 15 kwietnia, 2014

Całość pięknie się prezentuje :)

Oliwka wtorek, 15 kwietnia, 2014

Prezentuje się świetnie :) Bardzo podoba mi się ten róż :)

Joanna K wtorek, 15 kwietnia, 2014

Piękne kwiaty :)

SheLazY środa, 16 kwietnia, 2014

o rzesz w..... jakie to jest piękne! *.* chciałabym tak umieć

Kamila Dmochowska wtorek, 03 marca, 2015

Cudowne :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!