Geometryczny wzór w połączeniu z piaskowcem Golden Rose


Na blogu coraz bardziej wiosennie i letnio :) coraz częściej sięgam po wesołe, jasne kolory, które czekały na mnie całą zimę. Takim lakierem jest piaskowiec od Golden Rose z serii Holiday o numerku 66, który użyłam tylko raz w wakacje i do którego się długo przymierzałam, żeby znowu go użyć. Połączyłam go z geometrycznym wzorem na dwóch paznokciach. Całość wygląda bardzo wiosennie i świeżo a geometryczny wzór nie przytłacza tak bardzo. Na każdym paznokciu wyglądałby kiepsko a połączenie go z piaskowcem jak dla mnie jest świetne.   



Na zdjęciach paznokcie gorzej wyglądają, bo moje czarne linie się mocno rzucają po oczach na takim powiększeniu ;)
Joanna Ł

13 comments

moooni-que czwartek, 03 kwietnia, 2014

Kochana, jak Ty robisz to wszystko tak równo?! :)

BlogBy Izis czwartek, 03 kwietnia, 2014

Takie wiosenne i radosne wzory.

Katarzyna kobieceszufladki czwartek, 03 kwietnia, 2014

Bardzo ładnie!:)

Joanna K czwartek, 03 kwietnia, 2014

Przepięknie :)

Katrina czwartek, 03 kwietnia, 2014

Fajnie wygląda, jednak ja róż z witrażu zamieniłabym na piasek :>

Lavender czwartek, 03 kwietnia, 2014

świetne kolory i wzór!

My roses nails czwartek, 03 kwietnia, 2014

ale piękne i równe te geometryczne wzory ^^

Z miłości do paznokci piątek, 04 kwietnia, 2014

Bardzo fajny wzór,mnie się podoba i też sobie jakąś geometrię namaluję na moich pazurkach :)

Daguszka piątek, 04 kwietnia, 2014

Wspaniały wzorek i ten GR pasuje tutaj idealnie :D

Wiolka-blog piątek, 04 kwietnia, 2014

ale pieknie ;D

agierra piątek, 04 kwietnia, 2014

Przepiękne!

SheLazY sobota, 05 kwietnia, 2014

ładne połączenie i ten wzór ekstra

Monika Kosmetyka poniedziałek, 07 kwietnia, 2014

Ładniutkie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!