Lakier Life z Super-Pharm numer 54


Dzisiaj krótka recenzja lakieru Life o numerku 54, jest to piękna, soczysta fuksja. Kolor wprost piękny ale niestety tylko tyle tych ochów i achów bo lakier mnie strasznie zawiódł a co gorsza kupiłam w promocji 3 lakiery Life.. Duży błąd!


Jak już wspomniałam kolor lakieru jest cudowny, nie spotkałam jeszcze tak ładnego, głębokiego odcienia lakieru idealnego na okres wiosna-lato. Jednak ten głęboki kolor osiągniemy dzięki aż 3 warstwom lakieru! Przy takim kolorze jak dla mnie to duży zawód. Przyzwyczaiłam się, że nudziaki potrzebują zazwyczaj 3 warstw ale takie ciemniejsze kolory jak dzisiejszy bohater już nie.. w każdym razie nie myślałam, że potrzeba będzie 3 warstw. A wszystko to przez dosyć rzadką konsystencję lakieru, która bardzo delikatnie pokrywa paznokcie za pierwszym razem, drugi wydaje się już być ok ale widoczne są prześwity do tego odcień jest słaby. Natomiast 3 warstwy dają ten oto efekt co na zdjęciach. 


9 comments

My roses nails wtorek, 22 kwietnia, 2014

kolor nie mój i z tego co czytam żadnego z lakierów tej firmy nie zakupię, wszyscy narzekają :(
piękny kształt pazurków :)

KA-EM Make up wtorek, 22 kwietnia, 2014

Kolor rzeczywiście przepiękny :) A jak z wysychaniem i trwałością?

Joanna K wtorek, 22 kwietnia, 2014

Ładny :)

Stań się piękna wtorek, 22 kwietnia, 2014

śliczne paznokcie a kolorek też bardzo ładny ;)

Ilona Feret wtorek, 22 kwietnia, 2014

cudny ten kolor :)

agierra wtorek, 22 kwietnia, 2014

Kolor idealny na wakacje! ;)

Iwetto Iwettos środa, 23 kwietnia, 2014

Kolor śliczny i skoro kosztował tak mało, to można mu wybaczyć te niedociągnięcia ;)

Kosmetykoholizm Małgosi środa, 23 kwietnia, 2014

rzeczywiście kolor piękny :)
może inne kolory będą lepsze pod względem właściwości :)

xxxchuda czwartek, 03 lipca, 2014

Bardzo ładny , mam ten sam lakier , tylko odcień 58 i wg mnie nie ma tragedii , fakt jest dosyć rzadki i słabo kryje , ale można mu to wybaczyć ., kosztuje nie wiele i ma piękne kolorki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!