Kolorowe paznokcie


Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo proste a zarazem świetnie wyglądające paznokcie! Wystarczy kilka kolorów lakierów, którymi jakkolwiek malujemy paznokcie, pociągnięcie żółtym lakierem na środku, lekko z boku, następnie kolejny kolor np. różowy w kolejnym boku i tak mażemy, żeby pokryć całą płytkę paznokcia. Na końcu robimy szybkie niedbałe pociągnięcia czarnym lakierem i Voilà! Ja na serdeczny palec nałożyłam jeszcze topper czarno białe piegi różnego rozmiaru z Super Pharm o numerku 21. Całość wygląda rewelacyjnie i letnio zwłaszcza jak użyjemy mocnych neonowych kolorów, które świetnie się do tego nadają :)  

15 comments

Amoi blog piątek, 16 maja, 2014

wow! świetne są <3

Szuszu piątek, 16 maja, 2014

Mega !:)

Różowa Klara piątek, 16 maja, 2014

efekt rewelacyjny

Anna Bielaszewska piątek, 16 maja, 2014

są cudowne, jestem pod wielkim wrażeniem
takie widzę po raz pierwszy

czarnulkaa piątek, 16 maja, 2014

jestem pod wrażeniem są świetne :)

Wiolka-blog piątek, 16 maja, 2014

Przepiękne! :)

My roses nails piątek, 16 maja, 2014

wow, świetne ^^

Agnieszka Sklorz piątek, 16 maja, 2014

Zgadzam się z tobą całość wygląda rewelacyjnie, ja by przeniesione z jakiegoś obrazu olejnego hahaha. Na pewno wypróbuję :P bo co do wzorków to niezbyt dobra jestem

Zielonooka Jędza piątek, 16 maja, 2014

Nie pomyślałabym o takim malowaniu. Świetny pomysł, ale topper już bym sobie darowała, bo jak dla mnie, to trochę za dużo wszystkiego ;).

pannaamagdalena piątek, 16 maja, 2014

świetny pomysł na paznokcie ;) wyglądają rewelacyje sama będe musiała coś takiego wypróbowac ;)

Kaja sobota, 17 maja, 2014

Wow, super! Tak jak poprzedniczki, na pewno wypróbuję na sobie :)

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 19 maja, 2014

Nie wiem,jak to robisz,ale rób tak dalej :)

SheLazY poniedziałek, 19 maja, 2014

super efekt uzyskałaś, taki misz masz, ale bardzo w moim tylu ;p

jesteś u Pani wtorek, 20 maja, 2014

Nie wyglądają jak pomalowane jakkolwiek :-)
Super!

MyBeauty Joy czwartek, 12 czerwca, 2014

OMG genialnie :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!