Rossmannowe love -49%, czyli moje łupy


Witajcie! Dzisiaj post chwalipięcki o tym co kupiłam podczas promocji w Rossmannie -49%. Skupiłam się głównie na kosmetykach do oczu oraz do paznokci. Odpuściłam sobie całkowicie szminki, błyszczyki itp. Powód? Bardzo rzadko się zdarza, żebym malowała usta, po prostu źle się w tym czuje i myślę, że mi to nie pasuje więc nie było sensu łapać szminek 'bo są tanie', chociaż nie ukrywam z zazdrością patrzę u Was na te piękne opakowania szminek ;)

Przejdźmy do kosmetyków:

Lakierów mam pod dostatkiem więc skupiłam się na uzupełnianiu braków. Specjalnie pojechałam do Rossmanna, który znajduje się dalej ode mnie żeby odwiedzić szafę Eveline i Sally Hansen. Kupiłam ostatnia buteleczkę legendarnego preparatu Sally Hansen do usuwania skórek, preparat użyłam raz i powiem szczerzę, że jestem bardzo zachęcona do jego użytku. Kupiłam także biały lakier Sally Hansen Xtreme wear o numerku White On 300, lakiery Eveline mini max o numerkach: 906 (róż) i 905 (zieleń). I tu się trochę rozczarowałam bo numerek 906 wyglądał bardziej na lawendowy w Rossmannowskim świetle jednak w rzeczywistości jest bardziej różowy. I na koniec Lovely Classic nail polish numer 6 oraz UV shine także o numerku 6


Pudry i podkłady dosyć skromne, nie zrobiłam zapasu podkładów na najbliższy rok :) Przy wyborze postawiłam tylko na Bourjois i kupiłam podkład 123 Perfect Foundation w kolorze light vanilla oraz puder Healthy Balance w kolorze 52 vanilla
Cienie. Tu postanowiłam wypróbować zachwalane przez wszystkich cienie Maybelline Color Tattoo 24h. Wybrałam niemacane (a było ciężko takie znaleźć :)) numerki 55 Immortal Charcoal oraz 35 On and on Bronze.


W wypadku tuszy zaopatrzyłam się na dosyć długi czas, sięgnęłam po tusze z niższej półki czyli Wibo i Lovely, które jak dla mnie są rewelacyjne. Hit numer jeden żółty tusz Lovely Pump Up mascara, dalej niebieski Spectacular Me oraz nowość Up Up to the Sky. Ten ostatni już zaczęłam używać i oceniam go na razie pozytywnie, pięknie rozdziela rzęsy i lekko je unosi. I na koniec zielony Growing Lashes od Wibo. Kupiłam także brązowy żel stylizujący do brwi od Wibo oraz zapas niezastąpionych czarnych eyelinerów. Z szafy Lovely sięgnęłam jeszcze po Eye Brighter rozświetlacz do oczu o numerku 2 oraz uroczy zielono miętowy pastelowy eyeliner do oczu Pastel Green, który będzie rewelacyjnie nadawał się na lato. W zeszłym roku poszukiwałam takiego a skończyło się na różowym eyelinerze MIYO. 

15 comments

little.monster. środa, 07 maja, 2014

ile nowości, zazdroszcze bo ja tylko na 3 rzeczy sie skusiłam

Eliza Grabowska środa, 07 maja, 2014

Muszę wypróbować tusz do rzęs Lovely Pomp Up i żel do brwi z Wibo ;)

BlogBy Izis środa, 07 maja, 2014

Faktycznie zaszałaś z tuszami :)

Inga B. środa, 07 maja, 2014

Ciągle zbieram się żeby kupić ten miętowy eyeliner i jakoś mi wiecznie nie po drodze ;) Może następnym razem jak będę w rossmannie :)

swiat martity środa, 07 maja, 2014

Jeśli coś jeszcze zostanie to może jutro skusze się na jakieś lakiery w Rossmannie:)

Zauroczona-kosmetykami środa, 07 maja, 2014

Też kupiłam ten podkład :)

zoila środa, 07 maja, 2014

Też zdecydowałam się na Growing Lashes z Wibo :). Z zakupionych przez ciebie produktów mam puder Bourjois, ale średnio go lubię.

Magdalena B środa, 07 maja, 2014

Zaszalałaś. Świetne nowości. Niech ci dobrze służą :)

Z miłości do paznokci środa, 07 maja, 2014

Ale sporo tych nowości..:) Miłego testowania :)

...SZKATUŁKA... środa, 07 maja, 2014

Czyste szaleństwo :)

My roses nails czwartek, 08 maja, 2014

też chciałam kupić ten tusz, ale niestety u mnie nie było, wykupione :( (a tak bardzo go lubię...)
to samo z bielą SH, ale tej jeszcze nie próbowałam :)

Magda || Mousiexxx czwartek, 08 maja, 2014

Mascary z Lovely są jednymi z tańszych i lepszych, jeśli na prawdę nie chcę inwestować w nic drogiego zawsze wybieram tą firmę lub Essence.

Wera czwartek, 08 maja, 2014

ile tuszy, growing jest świetny

Marta czwartek, 08 maja, 2014

Ale poszalałaś! Ten żel do skórek mi się śni po nocach i zamówię go sobie, bo w moich rosskach nie ma SH :/

Onyxia poniedziałek, 12 maja, 2014

Teraz tylko testować. ;] Ciekawa jestem które tusze najlepiej się spiszą. ;]

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!