Współpraca = kod promocyjny Born Pretty Store

Witajcie Kochane! Ostatnie tygodnie maja są dla mnie strasznie zalatane; ciągłe praktyki, zaliczenia a raczej prace pisemne, dzienniki praktyk po 40 stron, tyle tego, że aż nie mam czasu na bloga..a egzaminy się zbliżają nieubłaganie..   

Tymczasem chcę się pochwalić nową współpracą jaką nawiązałam w poprzednim tygodniu a mianowicie współpracą z dobrze wszystkim znanym sklepem internetowym Born Pretty Store. Sklep ma fantastyczny asortyment, zwłaszcza dodatków i akcesorii do paznokci i to właśnie paznokciowa współpracą, z czego bardzo się cieszę, bo to miłe jak ktoś docenia moje małe dzieła paznokciowe :)
W związku z tym mam dla Was promocyjny kod na zakupy w tym sklepie. Kod to 2YG10


Zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem bo jest naprawdę ogromny, zwłaszcza rożnych naklejek do paznokci, które mnie zauroczyły, ćwieków itp. :) 

2 comments

pannaamagdalena środa, 21 maja, 2014

Gratuluje wspólpracy! ;)

MyBeauty Joy czwartek, 12 czerwca, 2014

u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!