Wodne naklejni na paznokcia - kwiaty od Born Pretty Store


Witajcie po dłuższej nieobecności spowodowanej jakże uwielbiana przez wszystkich i wyczekiwaną sesją ;) Zaniedbałam przez to bloga, przyznaję ale wracam szybko do blogowego życia. 
Dzisiaj chcę Wam pokazać przepiękne kwiatowe wodne naklejki, które dostałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. Kwiaty są wprost przepiękne, w sam raz na wakacje, do tego sam motyw naklejek też jest bardzo odpowiedni na okres wakacyjny kiedy chcemy żeby pazurki wyglądały ładnie a niestety nie mamy na to czasu bo wolimy cieszyć się słonecznymi dniami :) Ja wybrałam wzór D084

1Sheet Colored Beautiful Floral Pattern Nail Art Water Decals Transfers Sticker


Naklejki są bardzo proste w użyciu, wystarczy wyciąć odpowiedni wzór w tym wypadku kwiatek, potrzymać chwilę w wodzie, żeby rozpuściła się warstwa ochronna i przyłożyć na paznokcia i gotowe! 


Ja jestem zachwycona wyglądem kwiatów! Na kartoniku zostało mi ich jeszcze sporo z czego bardzo się cieszę do tego jest kilka fioletowych więc muszę pomyśleć nad jakimś nowym zestawieniem :)

10 comments

frambuesa wtorek, 24 czerwca, 2014

Przepiekne są ! :)

My roses nails wtorek, 24 czerwca, 2014

wow, świetnie wszystko połączyłaś a naklejki są boskie <3

little.monster. środa, 25 czerwca, 2014

cudny mani :)

Wdowa Po Stalinie środa, 25 czerwca, 2014

wyglądają niesamowicie :)

moooni-que środa, 25 czerwca, 2014

PIękne! *.*

Wiolka-blog środa, 25 czerwca, 2014

piekny naglowek! :)
Cudowne pazurki!: )

Wiolka-blog KLIK

KA-EM Make up środa, 25 czerwca, 2014

Super wyglądają, bardzo pozytywnie się kojarzą :)

modnaania środa, 25 czerwca, 2014

boskie, myślałam że to one stroke

Czarna Ania środa, 25 czerwca, 2014

Super efekt! Proste zdobienie a cieszy:)

Edyta czwartek, 03 lipca, 2014

prześliczne są!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!