Czerwień w połączeniu z miętą i srebrnym glitterem


Wygrzebałam jakieś zdjęcia paznokci z przed paru miesięcy, kolory stylizacji bardzo jarzące więc w sam raz na wakacje dlatego wrzucam je na teraz bloga :) Wykorzystałam glitter z H&M, miętę MIYO i czerwień Wibo. Całość pokryłam top coatem Lovely super fast dry, który używam do dziś, choć już się kończy. O tym top coat naczytałam się samych negatywnych opinii jednak dopiero po zakupie więc trochę się zniechęciłam i wkurzyłam, że wywaliłam pieniądze w błoto. Jednak użyłam go parę razy i jestem bardzo na tak! W prawdzie nie przyśpiesza zbytnio wysychania ale nadaje paznokciom żelowy wygląd co mnie zachwyciło. Pięknie wygląda na paznokciach, zwłaszcza na tych pomalowanych na czerwono ;) 


5 comments

dziamalena. poniedziałek, 14 lipca, 2014

rzeczywiście ten żelowy efekt jest widoczny, chyba również zainwestuję w ten top :) zdobienie oczywiście jest śliczne :)

Kropka wtorek, 15 lipca, 2014

Faktycznie, na czerwieni ten top wygląda super :) Wg świetny kolor!

Wiolka-blog wtorek, 15 lipca, 2014

wow mega, najpiekniejszy serdeczny palec :D

Wiolka-blog KLIK

Joanna K wtorek, 15 lipca, 2014

Pięknie :)

Daguszka wtorek, 15 lipca, 2014

Świetny mix :D strasznie mi się to połączenie kolorystyczne podoba ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!