Naklejki na paznokcie - wąsy od Born Pretty Store


Znacie piosenkę "If You’ve Only Got a Moustache" z filmu Milion sposobów jak zginać na dzikim zachodzie? Mnie ta piosenka od razu mi kojarzy się ze wszelkimi motywami z wąsami, jest przezabawna i występuje w niej Barney z HIMYM <3. Nawiązując do piosenki chcę Wam przedstawić naklejki na całe paznokcie od Born Pretty Store. Początkowo trochę obawiałam się czy uda mi się równo nakleić naklejki na całej płytce paznokcia ale jakoś się udało. Gdzie nie gdzie widać na paznokciu, że naklejka lekko odstaje albo się zawinęła np. na wskazującym palcu. Naklejki niby są super łatwe w użyciu, bo zdejmuje się warstwę ochronną a następnie odkleja od tekturki i dopasowuje do paznokcia. Jednak w rzeczywistości jest to dosyć trudne równo dopasować naklejkę żeby się nie zwinęła albo nie rozciągnęła bo wtedy traci swój urok. Trochę się z tym dopasowywaniem namęczyłam ale efekt super, zwłaszcza paznokcie gdzie są całe w wąsy ;) Po naklejeniu resztę zbędnej naklejki przypiłowałam pilnikiem do paznokci i gotowe!

Naklejki tego typu możemy znaleźć na stronie Born Pretty Store pod hasłem nail wraps


6 comments

SheLazy czwartek, 24 lipca, 2014

fajny efekt, duzo sie dzieje. w kazdym razie ja mam uprzedzenie do naklejek calopaznokciowych z bps... jakos nigdy nie umiem ich ladnie nakleic

kosmetyko holiczka czwartek, 24 lipca, 2014

Ale ładnie wyglądają na paznokciu. Nic nie odstaje jak w większości tego typu produktów :D

Katarzyna kobieceszufladki czwartek, 24 lipca, 2014

Bardzo ładne!

Gonia czwartek, 24 lipca, 2014

Boskie wąsiska :)

My roses nails czwartek, 24 lipca, 2014

sympatyczne te naklejki, zawsze się uśmiecham jak widzę motyw wąsów :)

little.monster. piątek, 25 lipca, 2014

ale fajne :D bardzo mi sie podobają :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!