Raz jeszcze ćwieki od Born Pretty Store


Kolejny raz z ćwiekami od Born Pretty Store. Tym razem skupiłam się na serdecznym palcu gdzie zestawiłam ćwieki od Born Pretty Store z moimi starymi srebrnymi ćwiekami. Całość wygląda bardzo ciekawie. Do tego zmieniłam kształt paznokcia na owalne i całość wygląda dużo fajniej niż na obciętych na prosto. Sto razy lepiej czuje się w tym kształcie paznokcia. Obcięte na prosto jakoś w ogóle mi nie leżą, dziwnie się z nimi czuje i ciągle sama siebie zadrapywałam a do tego szybciej łamały się skubańce ;))


6 comments

Marta poniedziałek, 21 lipca, 2014

Ćwieki niezbyt mi się podobają, ale zdobienie jest piękne, te kolory i ta obwódka. Cudo po prostu :)

kosmetyko holiczka poniedziałek, 21 lipca, 2014

Jakim cudem namalowałaś tak precyzyjną obwódkę :D Ja mam problem, żeby skórek nie zalać jak maluję paznokcie... :D

Joanna K poniedziałek, 21 lipca, 2014

Rewelacyjne :)

little.monster. wtorek, 22 lipca, 2014

szaleństwo :D

Lady Anchor Blog wtorek, 22 lipca, 2014

No nie dla mnie :/

SheLazy wtorek, 22 lipca, 2014

fajne szalenstwo, podobaja mi sie te "mazaje"

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!