Powrót do blogowania i floral na paznokciach


Witajcie! Naprawdę dawno mnie tu nie było, przestałam odwiedzać Wasze blogi i zaniedbałam swojego. Wakacje zrobiły ze mnie wielkiego leniucha, bo przecież miałabym czas na bloga ale jakoś brakowało chęci i motywacji i to chyba przez szablon bloga, który mnie irytował i zniechęcał do pisania. Potrzebowałam także chwili oddechu od codzienności i obowiązków oraz potrzebowałam czasu na uporządkowanie swoich spraw. Ale powracam! Powracam ze zdwojoną siłą i masą stylizacji paznokci oraz nowym szablonem, który mam nadzieję nie znudzi mi się szybko a Wam mam nadzieję się spodoba ;)
Dzisiaj mam dla Was urocze różyczki na białym lakierze Sally Hansen, z którym się nie rozstaje. Żałuję, że wcześniej nie kupowałam lakierów 'powyżej 10 zł' (10 zł to był mój limit na lakier - taka zasada ;)) a inwestowałam w badziewne lakiery Wibo, które na dłuższą metę dużo więcej mnie kosztowały bo nie są tak trwałe i szybko zasychają albo zaczynają wyglądać jak jeden wielki glut. Dlatego teraz powoli będę przerzucać się na lakiery Sally Hansen, które pokochałam. 


11 comments

Wiolka-blog niedziela, 28 września, 2014

o jakie piekne,jeju!:)

Wiolka-blog KLIK

Z miłości do paznokci. niedziela, 28 września, 2014

Śliczne! Piękny motyw kwiatowy perfekcyjnie wykonany :)

*Nataleczka* niedziela, 28 września, 2014

jej jakie śliczne.

Lavender niedziela, 28 września, 2014

Wzór wygląda pięknie, muszę w końcu sobie sprawić jakieś precyzyjniejsze pędzelki i pokombinować z wzorami u siebie :)

Joanna K niedziela, 28 września, 2014

Śliczne różyczki :)

Natalia Lily niedziela, 28 września, 2014

Obłędne zdobienie!!! :D

Aneczka M poniedziałek, 29 września, 2014

Bardzo ładny efekt :)
Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

Ania W poniedziałek, 29 września, 2014

Super, że wróciłaś! :)

DOROTA DZIUBDZIELA poniedziałek, 29 września, 2014

no wprost zakochałam się w Twoich pazurkach.Są cuuuudne! :-)

Ala wtorek, 30 września, 2014

Wow, ale piękne !

Tested Cosmetics wtorek, 30 września, 2014

jakie piękne! ♥

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!