Ulubieńcy września 2014


Ziaja oczyszczanie liście manuka, pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Wspaniale oczyszcza. Skóra jest oczyszczona, gładka, miękka i promienna. Używam jej jako peelingu lub maseczki pozostawiając na kilka minut. Z pewnością będzie obowiązkowym elementem w moim arsenale do pielęgnacji twarzy ;)
Paleta Iconic 3 Makeup Revolution. Kopia paletki Naked 3. Mój absolutny hit. Nigdy wcześniej nie lubiłam używać cieni ale koleżanka zachęciła mnie do zakupu i przepadłam! Teraz używam tej paletki codziennie. Paletka utrzymana jest w odcieniu różu od jasnych kolorów do ciemnego - mamy tu 12 cieni plus dwustronną pacynkę do ich nakładania. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane a w połączeniu z bazą Hean są rewelacyjnie trwałe. 
Paletka do brwi Makeup Revolution Focus & Fix eyebrow shaping kit w odcieniu medium dark. Paletka z trzema cieniami, woskiem stylizującym, pęsetką i skośnym pędzelkiem. Pędzelek idealnie nadaje się do podkreślania brwi, natomiast kolory paletki są w chłodnym odcieniu dzięki czemu brwi wyglądają ładnie i naturalnie. 
Wazelina kosmetyczna Vaseline. Urzekło mnie urocze pudełeczko na zatrzask, które jak dla mnie jest rewelacyjnym rozwiązaniem. Wazelina podobna do wazeliny od Ziaji jednak z tą różnicą, że ma jakby cięższą konsystencje dzięki czemu nałożona na noc trzyma się aż do rana!


12 comments

Mademoiselle J. wtorek, 30 września, 2014

używam tej pasty i faktycznie świetnie oczyszcza skórę

narja wtorek, 30 września, 2014

Kusi mnie ta paletka:)

Una wtorek, 30 września, 2014

Ta paletka "Revolution" pociąga mnie coraz bardziej...

little.monster. wtorek, 30 września, 2014

śliczne odcienie ma ta paletka! a pasta Ziaji to u mnie hicior :D

Marilyn środa, 01 października, 2014

to dobrze, że ta nowa seria z Ziaji się u Ciebie sprawdziła ;)

Kropka środa, 01 października, 2014

Też bardzo polubiłam tą oczyszczającą pastę Ziaji, jest świetna! A ta paletka cieni do brwi wygląda zachęcająco, szukam ostatnio jakiejś dobrej :)

Wiolka-blog środa, 01 października, 2014

super ulubiency;)

Wiolka-blog KLIK

Julaa itsbeauty środa, 01 października, 2014

Pasta z manuka to też mój ulubieniec ;)

Paula S. środa, 01 października, 2014

Osobiście niestety nie znam niczego: ( muszę sięgnąć po tą Ziaję ;)

Pepa czwartek, 02 października, 2014

Ładne kolorki w tej paletce :)

Mirela Janik sobota, 04 października, 2014

Paletka świetna ! :) Chyba skuszę się na te cienie :)

BlackFeather niedziela, 05 października, 2014

Już od dawna kusi mnie ta paletka cieni... Nie kupiłam jej jeszcze tylko dla tego, że mam za dużo cieni :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!