Dermedic NORMACNE serum na rozszerzone pory


Od producenta:
Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, dzięki zawartej Glicerynie, która przenika do głębszych partii warstwy rogowej naskórka i pozostaje w skórze wiążąc cząsteczki wody przez około 24 h. W rezultacie wygładza, poprawia eelastycznośći reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka.

Ma właściwości antybakteryjne - zastosowany w preparacie naturalny barwnik - Chlorofil, który ponadto ma pozytywny wpływ na kondycję skóry, intensywnie ją nawilża, przyspiesza regenerację, koi podrażnienia.


Skład:


Testy potwierdzają: Po 28 dniach kuracji zaobserwowano:
97,5 % poprawa miękkości, nawilżenia skóry
90 % ujednolicony koloryt skóry
90 % efekt normalizujący - regulacja nadmiernego wydzielania sebum
87,5 % zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów

- Niekomedogenny
Hypoalergiczny
- Widocznie zmniejsza rozszerzone pory
- Ogranicza wydzielanie sebum

Zalecany do: codziennej pielęgnacji skóry tłustej i mieszane,j ze skłonnością do rozszerzonych porów.


Moja opinia:
Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml z pipetką do aplikacji produktu. Serum ma konsystencję typową dla tego typu produktów - przezroczystą o lekkiej formie żelu i bardzo delikatnym a przy tym przyjemnym zapachu. Serum jest bardzo wydajne, jedna kropelka wystarcza na rozprowadzenie produktu po całej twarzy, ja go używam od początku wakacji a ubytek jest naprawdę niewielki. Bardzo szybko się wchłania przez co możemy nałożyć zaraz po aplikacji serum krem lub pozostawić samo serum na twarzy - ja używałam z i bez kremu. 
Przejdźmy do działania, które oceniam dosyć słabo, faktem jest, że serum bardzo dobrze nawilża, zarówno po zastosowaniu kremu jak i bez. Dlatego też możemy sobie odpuścić smarowanie kremem twarzy bo samo serum naprawdę bardzo dobrze sobie radzi z nawilżeniem. 
Dlaczego więc oceniam działanie serum jako słabe? Przede wszystkim dlatego, że nie zauważyłam żadnej różnicy w poprawie moim rozszerzonych porów. Jak były wielkie takie też są i teraz, a głównie dlatego kupiłam to serum, bo liczyłam na poprawę w kwestii rozszerzonych porów. I tu niestety ten produkt zawodzi. Fakt faktem nawilża ale gdybym chciała nawilżającego serum to bym kupiła inne nie przeznaczone do rozszerzonych porów ;)


Jak wygląda twarz po zastosowaniu serum? Jest świeża, bez tłustego filmu na twarzy, do tego miękka i gładka, że aż chce się ja dotykać, ma także ujednolicony koloryt. Widać także różnicę w świeceniu się skóry, jest bardziej matowa przez co serum fanie sprawdza się pod makijaż. 
Ja mam jeszcze dużo więcej niż połowę buteleczki tego serum, jakieś 3/4 bo jak wspominałam jest ono bardzo wydajne, dokończę więc buteleczkę i może zobaczę jakiś efekt co do rozszerzonych porów. Ale informacja na opakowaniu, że po 28 dniach kuracji zaobserwowano w 87,5% zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów jest nieporozumieniem i chyba już nie mam nadziei, że ten produkt pomoże w tej kwestii. 


Cena serum to około 40 zł za 30 ml, ogólnie produkt nie jest zły, dobrze nawilża i cera jest po nim ładna i mniej błyszcząca, ale jeżeli liczycie na redukcję rozszerzonych porów to stanowczo odradzam bo różnica jest żadna. 

5 comments

little.monster. poniedziałek, 06 października, 2014

u mnie było widać róznicę, byłam z niego zadowolona i pewnie jeszcze do niego powrócę :D

By Izis poniedziałek, 06 października, 2014

Szkoda, że nie zadziałał. Ja uwielbiam testować wszystko co jest przeznaczone do zwężania porów.

OnAlwaysTogether poniedziałek, 06 października, 2014

Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ? Szkoda, że się nie sprawdził.

setfiretotherain wtorek, 07 października, 2014

Ostatnio też o nim pisałam, u mnie różnica jest i nadal zamierzam go stosować. Czytałam różne opinie, ale większość dziewczyn, która nie poddała się po tych przysłowiowych 28dniach i używała serum dalej w późniejszym czasie była zadowolona, także cierpliwości :)

Marilyn środa, 08 października, 2014

Wydaje mi się, że jeśli chodzi o pory to jedynie optycznie można je zmniejszyć :) Za to z dogłębnym oczyszczeniem jest już lepiej pod tym względem.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!