Halloween nails - mroczny las


Halloween tuż tuż dlatego w tym tygodniu przygotowałam dla Was stylizację paznokciową na tę okazje. Dzisiaj chcę Was zaprosić do mojego mrocznego i tajemniczego lasu ;)
Niestety musiałam użyć czarny lakier leather od Wibo z powodu braku innego czarnego koloru, a ten nieszczęsny lakier, bardzo przypomina efekt piasku na paznokciach w połączeniu z odciśniętą pościelą albo ręcznikiem. Co trochę psuje tą stylizację ale już trudno. Swoją drogą jak kupowałam ten lakier i przeczytałam, że ma imitować skórę to liczyłam na zupełnie coś innego a nie na piasek w połączeniu z odciskiem ;). 

5 comments

Dalia poniedziałek, 27 października, 2014

toż to małe dzieła sztuki :)

agatawelpa poniedziałek, 27 października, 2014

Fajny Halloweenowy manicure :D Bardzo mi się podoba :D

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 27 października, 2014

ale niesamowity efekt, też takie chcę! :)

InesWorld wtorek, 28 października, 2014

Według mnie Wibo wcale nie psuje Twojego mani wprost przeciwnie podkreśla mroczny klimat zdobienia. Doskonałe mani - bardzo mi się podoba :)

Joanna K środa, 29 października, 2014

Cudne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!