Yankee Candle - Lake Sunset


Yankee Candle Lake Sunset czyli zachód słońca nad jeziorem.
O zapachu ze strony Goodies.pl: Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru. W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną – uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile. Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.


Moja opinia: Lake Sunset z pewnością będzie woskiem, który zagości u mnie na dłużej, całkowicie skradł moje serce dzięki swojemu nostalgicznemu i romantycznemu działaniu. Zapach przywołuje wspomnienia letniego ciepłego powietrza, a raczej ciepłych wieczorów, które ja osobiście bardzo uwielbiam i przywołuje podczas zimnych jesienno-zimowych wieczorów. Gdy zapach wosku unosi się w powietrzu przywołuje wspomnienie lata, wycisza i odpręża. Zapach jest słodki, kwiatowy jednak nie duszący, bardziej świeży. Jest to takie niespodziewane połączenie zapachów, które potrafi skraść serce i zmysły. 


Yankee Candle zdecydowanie podbija moje serce takimi zapachami, zaskakującymi nutami zapachowymi oraz przeuroczymi nazwami. A ten wosk z pewnością jest godny polecenia.  

2 comments

Paulina Bernaś środa, 22 października, 2014

Właśnie dziś pewnie dostanę z nim paczkę :) Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

http://deloean.blogspot.com/

pirelka środa, 22 października, 2014

Tego zapachu jeszcze nie znam;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!