Evree, Max Repair - regenerujący balsam do ciała


O balsamie: Regenerujący balsam do ciała do bardzo suchej skóry Stworzony do wymagającej skóry, która ma tendencję do wysuszania, pierzchnięcia
i ściągania. Aktywne składniki pochodzenia naturalnego tworzą jedyną w swoim rodzaju kompozycję, która przywraca skórze elastyczność i ładny wygląd.
Kluczowe składniki:
- olejek arganowy – ujędrnia skórę, przeciwdziała procesom starzenia, wzmacnia
i odżywia naskórek, przywracając zdrowy wygląd,
- ceramidy – odbudowują płaszcz hydro - lipidowy skóry, przyśpieszają regenerację naskórka, ułatwiają nawilżenie skóry,
- roślinne emolienty – doskonale pielęgnują skórę i pozwalają zachować na dłużej odpowiednie nawilżenie,
- kompleks witamin A,E,F – wzmacnia strukturę tkanki łącznej.
Rezultat: od pierwszej chwili po zastosowaniu skóra jest wygładzona, miła w dotyku i zregenerowana. Dodatkowo świeży zapach, który pozostaje na skórze sprawia, że pielęgnacja staje się jeszcze przyjemniejsza.
Po kąpieli lub prysznicu należy równomiernie rozprowadzić po całym ciele. Balsam posiada wydajną formułę – wystarczy zastosować niewielką ilość na każdą część ciała i dokładnie wsmarować.


Skład: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Oil, Urea, Butyrosperumum Parkii Butter, Cetaeryl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Milk Lipids, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Panthenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-60, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Iosmethyl Ionone.


Moja opinia: Markę Evree zawsze omijałam w sklepach szerokim łukiem. Nie wiadomo z jakich powodów zrodziło mi się przekonanie, że mają kiepskie kosmetyki, jednak zaproponowano mi współpracę i otrzymałam ten oto produkt wraz z kremem do rąk tej samej serii. Jakie było moje zdziwienie gdy pierwszy raz zastosowałam ten balsam! Ale po kolei ;)
Balsam zamknięty w porządnym opakowaniu, jednak dosyć niestabilnym, często mi się wywraca i spada z półki robiąc hałas i wywołując zaniepokojenie domowników ;) Ciężko też wydobyć balsam gdy jest go mniej niż połowa, trzeba się mocno napracować przy ciśnięciu opakowania, jednak postawienie balsamu do góry nogami załatwia sprawę. Balsam ma pół gęstą konsystencję, która bardzo dobrze i szybko się rozprowadza po skórze, wchłania się dosyć szybko, jednak przy większej ilości produktu lekko bieli. Pozostawia na skórze delikatny ochronny film, co mi się podoba zwłaszcza na zimę, gdy skóra potrzebuje większej ochrony i regeneracji.
Samo działanie produktu jest rewelacyjne! Świetnie odżywia suchą skórę, nawet moje suche łokcie z którymi mam często problem. Jednak ja polubiłam go głownie ze względu na jego świetnie działanie po depilacji. Świetnie łagodzi podrażnioną skórę, nie szczypie, nie piecze, nie wyskakują też żadne czerwone kropeczki, nie ma także żadnych zaczerwienionych miejsc. Rewelacja! Skóra jest gładka, nawilżona i jędrna.


Polecam ten balsam z całego serca, kosztuje około 19 zł, jednak możemy do dostać na promocji za około 12 zł za aż 400 ml. Więc wydaje mi się, że cena bardzo rozsądna w stosunku do pojemności i działania. Ja napewno kupię go ponownie, chociaż mam teraz ochotę wypróbować inne balsamy do ciała tej marki.

5 comments

Wera niedziela, 07 grudnia, 2014

chętnie spróbowałabym, zdjęcia także zachęcają:)

kosmetyko holiczka niedziela, 07 grudnia, 2014

Prędzej czy później będzie mój :-))

Syla niedziela, 07 grudnia, 2014

Czytam same dobre recenzje, więc chyba warto spróbować.

Marilyn poniedziałek, 08 grudnia, 2014

Oj coś czuję, że przy najbliższej okazji skuszę się na niego ;)

Kama piątek, 12 grudnia, 2014

Bardzo, bardzo ładne!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!