Jeleń i ćwieki z Born Pretty Store


Witajcie w grudniu! Dzisiaj mam dla Was jelenia! Uwielbiam ten motyw, jednak jak dla mnie nie jest to tylko motyw, który kojarzy mi się ze świętami i trochę dziwie się, że jak pojawiły się dekoracje świąteczne to wraz z nimi coraz więcej jelonków. Pełno ich teraz w sklepach łośków, głów jeleni, całych jeleni, no po prostu zatrzęsienie! Nawet w biedronce w asortymencie pojawiły się podszewki z jeleniami! Oczywiście są moje ;) 


 Jak Wam się podoba mój jelonek? Oprócz jelonka, którego zmalowałam sama, na paznokciu mam ćwieki z Born Pretty Store. Ćwieki są malutkie, nie odpadają, nosiłam te paznokcie przez jakieś 5 dni i żaden nie odpadł, jedyne zastrzeżenie co do ćwieków jest takie, że złotko się ściera (a pokryłam je top coatem) i pozostaje biały ćwiek. Wygląda to dosyć dziwnie jak reszta ćwieków jest złota a z jednego zejdzie pokrycie. Ćwieki możecie znaleźć tu.


10 comments

modnaania poniedziałek, 01 grudnia, 2014

pomysłowe mani

pannaamagdalena poniedziałek, 01 grudnia, 2014

jelonek jest cudowny ;) jestem nim oczarowana ;)

...SZKATUŁKA... poniedziałek, 01 grudnia, 2014

Fantastyczne wykonanie :)

dziamalena. poniedziałek, 01 grudnia, 2014

bosko wyglądają paznokcie z tym jelonkiem :) gdybym umiała, to też bym sobie takie cudo wymalowała ;)

Z miłości do paznokci. poniedziałek, 01 grudnia, 2014

Jelonek powala,jest mega :) Całość fajnie się komponuje :)

Magdalena Nailinspirelove poniedziałek, 01 grudnia, 2014

Urocze :)

Wera poniedziałek, 01 grudnia, 2014

wspaniale się prezentuje

Joanna K poniedziałek, 01 grudnia, 2014

Cudne!!:)

little.monster. wtorek, 02 grudnia, 2014

piękny jeleń i ja ostatnio miałam podobnego u siebie :)

ejndzel środa, 10 grudnia, 2014

Jeleń jest obłędny :).

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!