Przygotowania do świąt, zakupy i dekoracje - zdjęcia z instagrama


Zakupy świąteczne, czyli coś co lubię najbardziej. Bo jak przejść obojętnie koło tych wszystkich, świecących, brokatowych śliczności? Dzisiaj chcę się z Wami podzielić właśnie zakupami świątecznymi oraz dekoracjami, które goszczą u mnie w pokoju i które może Was zainspirują ;) 
1. słynne poszewki na poduszki z Biedronki, których było pełno na Instagramie oraz srebrny łańcuch na choinkę 2. piękny kubek z Empik, który też bije rekordy popularności ;)  3. kolejna poszewka z Biedronki i ozdoby filcowe, reszta zakupów z Reala 4. pojechałam do Jysk kupić poduszkę wyszłam z poduszką i kolejnymi pierdółkami ;)


Na tych zdjęciach widać, że na święta preferuje srebrne dekoracje, nie ważne czy mają brokat czy nie, ważne żeby były srebrne! W ogóle chciałabym mieć pokój w odcieniu właśnie srebrno biało szaro ale niestety meble mam brązowe a są na tyle nowe, że raczej ich nie zmienię...sweterkowa świeca z Ikea także nie jest w tych kolorach, jednak nie psuje to dekoracji a raczej nadaje bardziej świąteczny wygląd.
1. dekoracje z Auchan i świeczniki z Tigera, świeczniki miały zabójczą cenę 3 zł za sztukę! 2. dekoracje 3. ulubione świeczniki i świece 4. diy czyli jak ze słoika zrobić świecznik ;)


1. cyprysik i napis w ramce znaleziony w internecie, czyż nie jest uroczy? 2. najlepszy prezent ever - najbardziej świąteczne kapcie jakie widziałam 3. Rossmann się postarał i teraz w łazience mam uroczego pingwinka 4. malutka porcja pierniczków ;)

Podobały Ci się zdjęcia? Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie od którego się uzależniłam ;) Link

6 comments

Wera środa, 17 grudnia, 2014

pięknie, też planuję taki wpis,:)

Zauroczona-kosmetykami środa, 17 grudnia, 2014

Światełka gwiazdki mega!

little.monster. środa, 17 grudnia, 2014

cudowne te poduchy!!

Monika. środa, 17 grudnia, 2014

Piękne ozdoby ;)

Monika Kosmetyka środa, 17 grudnia, 2014

Ile świetnych dodatków:)

Taka Bezimienna niedziela, 11 stycznia, 2015

No fajnie :D Tylko masz dziwny paznokcieć (kciuk) Jakiś krzywy albo coś.. Ogólnie to fajnie to wygląda, i super masz te twoje pomysły! pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!