Stemple od Born Pretty Store na lakierze Wibo



Wraz z kolejną współpracą z Born Pretty Store, postanowiłam wypróbować, po raz pierwszy stemple do paznokci. W związku z tym wybrałam dwie ładne płytki z dużą ilością wzorów i z niecierpliwością czekałam na przesyłkę, pełna obaw czy cokolwiek z tego wyjdzie i czy dam rade odbić cokolwiek na moich paznokciach. Efekt mnie zaskoczył, wszystko poszło gładko i szybko, płytka jest naprawdę porządnie zrobiona i łatwo się odbija na stempelku. Oto efekt przy użyciu tej płytki: BORN PRETTY 05 o nazwie Egypt Style na lakierze Wibo Extreme Nails o numerku 537.


6 comments

modnaania środa, 03 grudnia, 2014

ale piękny jest ten wzór i super wygląda w połączeniu z tym delikatnym różem

My roses nails środa, 03 grudnia, 2014

świetne stemple :)

Katarzyna kobieceszufladki środa, 03 grudnia, 2014

Ładnie, podoba mi się.

GumaDoZuciax3 środa, 03 grudnia, 2014

ładne mani :)

Joanna K środa, 03 grudnia, 2014

Cudnie :)

Syla czwartek, 04 grudnia, 2014

Bardzo fajnie wyglada!
Czekam na kolejne plytkowe zdobienia!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!