Born Pretty Store - dekoracja na paznokcie 3D


Pierwszy raz dzięki Born Pretty Store wypróbowałam tego typu ozdobę 3D do paznokci - dużą i odstającą od płytki paznokcia ale za to efektowną. Oglądając zdjęcia paznokci w internecie czy też na We Haeart It byłam pod wrażeniem jak paznokcie pięknie wyglądają z takimi ozdobami. Dzięki współpracy z Born Pretty Store pomyślałam, że co mi szkodzi wypróbować takie cacuszko. Wybrałam piękne korony z białym kamieniem, w opakowaniu dostałam ich 10 więc na każdy paznokieć wystarczy (chociaż wyglądałoby to dziwnie ;))


Ozdobę bardzo łatwo umieścić jeszcze na mokrym lakierze, jednak tak jak przypuszczałam i jak zapewne się domyślacie paznokcie z czymś tak odstającym są niefunkcjonalne. Przy pierwszych prostych czynnościach ozdoba niestety odpada. Jednak na zdjęciach wygląda to fenomenalnie dlatego według mnie nadają się tylko do robienia zdjęć.  


6 comments

Marta J niedziela, 18 stycznia, 2015

.... muszę przyznać ,że paznokcie wyglądają rewelacyjnie

Blonde~bangs niedziela, 18 stycznia, 2015

Dla nie bomba! Zwłaszcza z tą ozdobą :). Ale tak jak powiedziałaś. Jest średnio funkcjonalna.. Ale wydaje mi się, że na jakieś wyjście mogłaby się sprawdzić :).

My roses nails poniedziałek, 19 stycznia, 2015

wygląda fajnie :)

Syla poniedziałek, 19 stycznia, 2015

Buu to ja bede pierwsza ta zla...
Nie wiem czemu ale tego typu ozdoby mi sie nie podobaja i kojarza mi sie z tandeta i kiczem... Moze kiedys zmienie zdanie, ale obecnie niestety jest takie, a nie inne...

little.monster. poniedziałek, 19 stycznia, 2015

dla mnie za odstające, choc uwielbiam takie dodatki :D

Joanna K poniedziałek, 19 stycznia, 2015

Przecudne pazurki :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!