Naklejki na paznokcie od Born Pretty Store



Podczas przeglądania asortymentu Born Pretty Store zachwyciłam się pięknymi wzorami naklejek, które koniecznie dodałam do swojej listy. Takie wzory zawsze bardzo mi się podobały, a żeby zrobić je własnoręcznie potrzeba nie lada precyzji, w związku z tym naklejki są dużym ułatwieniem ;) Jednak mimo, że wzór jest piękny to reszta mnie rozczarowała. O ile z daleka paznokcie wyglądają fajnie o tyle z bliska widać brzegi naklejki, co wygląda bardzo nieestetycznie. Do tego mimo, pokrycia całości top coatem rogi naklejek po pewnym czasie zaczęły odstawać i się zaczepiać np. o ubranie. 
Podsumowując, nie polecam Wam tego typu naklejek. Sto razy lepsze są naklejki wodne.


9 comments

Syla piątek, 23 stycznia, 2015

Naklejki sa sliczne!
Ja przez dlugi czas stosowalam zwykle naklejki. Zawsze bylam z nich zadowolona. Nakladalam je na nie zupelnie wyschniety lakier przez co lepiej sie trzymaly no i pokrywalam bezbarwnym. W kwestii nsklejek wodnych poczynilam juz pierwsze zakupy i proby i tez jestem zadowolona tylko, ze trzeba bardziej uwazac przy nakladaniu ich ;)

My roses nails piątek, 23 stycznia, 2015

bardzo fajne, dlatego szkoda że mają te wady o których napisałaś :(

Joanna P. piątek, 23 stycznia, 2015

Nie wyglądają zachęcająco.

Joanna K piątek, 23 stycznia, 2015

Pięknie :)

SheLazy piątek, 23 stycznia, 2015

całkiem fajnie to wygląda :) tak gustownie

Wera sobota, 24 stycznia, 2015

bardzo ładnie

Madlen niedziela, 25 stycznia, 2015

Świetne połączenie koloru lakieru z naklejeczką ;)

Tanika i Wojtas czwartek, 29 stycznia, 2015

Dosyć fajnie wyglądają, efekt końcowy mi się podoba :)

Veronika (veronique228) piątek, 30 stycznia, 2015

Bardzo ładne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!