Zimowy must have - Evree Max Repair krem do rąk


Od producenta: Krem głęboko odżywia i regeneruje skórę, wspomaga naturalną odbudowę zniszczonego naskórka, a także koi podrażnienia. Dzięki swoim składnikom tworzy ochronny filtr zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci oraz ponownym wysuszeniem.
Wmasować w skórę dłoni. Stosować kilka razy w ciągu dnia, po każdym myciu rąk i przed snem.
Krem ma zastosowanie do bardzo suchej, podrażnionej i zniszczonej skóry.
Zawiera: d - pantenol, alantoinę, glicerynę, urea, olejki owocowe (migdałowy, awokado i arganowy) oraz roślinne emolienty.


Skład: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Urea, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hexyl Laurate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isehexadecane, Polysorbate 80, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance)


Moja opinia: Krem zamknięty w typowym dla tego typu opakowaniu, ma dosyć przyjemny chociaż lekko mdły zapach. Łatwo się go rozsmarowuje mimo, że ma trochę gęściejszą, treściwszą konsystencje niż inne kremy do rąk z którymi miałam styczność. Szybko wchłania się przy czym pozostawia ochronną warstewkę na dłoniach, która po pewnym czasie znika. Nawilża bardzo ładnie, do tego zauważyłam, że dobrze sobie radzi także z suchymi skórkami koło paznokci. 
Jedyne zastrzeżenie mam do tego, że po myciu rąk skóra znowu staje się sucha i trzeba ponownie zastosować krem. Mnie ta wada nie przeszkadza, bo zazwyczaj po tego typu czynnościach staram się nakładać krem, zwłaszcza w zimę, gdy skóra dłoni tego bardziej potrzebuje.


Podsumowując: Krem stał się jednym z moich ulubionych kremów, które noszę ze sobą w torebce, ma rewelacyjne działania i z pewnością kupię go ponownie ;) Cena kremu to około 7-8 zł, na promocji możemy do dostać taniej za 100 ml.

6 comments

Magdalena B środa, 07 stycznia, 2015

Mam ten krem i fajnie się spisuje :)

Szuszu środa, 07 stycznia, 2015

krem do rąk warto zawsze mieć pod ręką ;)

By Izis środa, 07 stycznia, 2015

Mam go na liście do wypróbowania. Mam nadzieję, że u mnie tez się sprawdzi.

...SZKATUŁKA... środa, 07 stycznia, 2015

Bardzo lubię kosmetyki z EVREE - ten krem jest na prawdę świetny :)

*Nataleczka* środa, 07 stycznia, 2015

Oj ja mam juz za dużo smarowideł odpuszczam...

Wera środa, 07 stycznia, 2015

musze spróbować

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!