Sól do stóp od BingoSpa



Od producenta: Sól do stóp BingoSpa zawiera wyciąg z mięty, olejek miętowy oraz siarczan magnezu, siarczan glinowo-potasowy. Hamuje pocenie, daje uczucie odprężenia, zmiękcza naskórek. 

Działanie soli BingoSpa potwierdzone zostało badaniami aplikacyjnymi (Badania przeprowadzono w Specjalistycznym Laboratorium Badawczym pod kierownictwem lekarza dermatologa)
  • działa odprężająco -skuteczność  78%,
  • zmniejsza obrzęki stóp - skuteczność 79%,
  • hamuje pocenie - skuteczność 94%,
  • hamuje pękanie pięt - skuteczność 72 %
  • poprawia ogólny wygląd stóp - skuteczność 100% 
 
Badania potwierdziły, że sól BingoSpa jest skutecznym preparatem na przeciw poceniu się stóp. Sól BingoSpa jest bardzo dobrze tolerowana przez skórę, nie zaobserwowano podrażnień typu: zaczerwienienie, pieczenie, świąd zarówno podczas kąpieli  jak i bezpośrednio po jej zakończeniu. Regularne kapiel zdecydowanie zmniejszyły macerację naskórka oraz jej skłonność do pękania

Pozytywnie zostały ocenione właściwości użytkowe soli BingoSpa: zapach, rozpuszczalność, wygoda stosowania - zarówno przez badanych, jak i przez lekarza dermatologa.
 
 
Z powodzeniem można stosować przy uczuciu "ciężkich stóp". Aby pozbyć się nieprzyjemnego zapachu stóp, należy stosować naprzemiennie sól BingoSpa przeciw poceniu i sól BingoSpa przeciw grzybicy.
Sposób użycia: do naczynia z chłodną wodą wsypać zawartość saszetki BingoSpa, dokładnie wymieszać, moczyć stopy przez co najmniej 15 minut, po skończeniu osuszyć. Czynność powtarzać codziennie przez 7-14 dni. Profilaktycznie moczyć stopy w upalne dni.

Moja opinia: Pocenie się stóp jest to dosyć wstydliwy temat ale i bardzo męczący. U mnie ten problem nie jest jakiś duży ale w lato gdy chodzę w balerinach lub trampkach staje się bardziej dokuczliwy. Dlatego z chęcią postanowiłam wypróbować ten preparat, zwłaszcza, że skład jest bardzo fajny na lato - mięta, olejek miętowy. Sól polecana jest również przy uczuciu "ciężkich stóp". 
Gdy wypróbowałam sól pierwszy raz moje przypuszczenia co do orzeźwiającej mocy mięty sprawdziły się. Sól świetnie orzeźwia, chłodzi, odpręża a jej zapach jest świeży i utrzymuje się długo w pomieszczeniu. Jest to świetna sprawa na lato, gdy wracamy do domu po długim upalnym dniu, opalaniu lub chodzeniu po mieście. Sól jakby stawia człowieka od razu na nogi ;)
Co do problemu z poceniem się stóp to stwierdziłam, że sól radzi sobie całkiem nieźle - producent zaleca, żeby każdego dnia przez 7-14 dni moczyć w niej nogi. Mnie niestety opakowanie (150g) starczyło z dużą oszczędnością na 6 dni, jednak lekka różnica jest zauważalna. Gdy pomoczyłam sobie nogi rano, przed wyjściem, stopy utrzymywały dłużej świeżość, a zapach mięty dodawał mi energii z rana ;)

Więcej o soli i jej właściwościach możecie przeczytać na stronie producenta, gdzie możecie ją także zakupić: http://www.bingosklep.com/stop-sklonnosciami-pocenia-saszetka-150g-bingospa-p-259.html. 
Sól jest sprzedawana również w większych opakowaniach. Cena mojej saszetki o wadze 150 g wynosi 6 zł.

3 comments

...SZKATUŁKA... wtorek, 30 czerwca, 2015

Po męczącym dniu w pracy - taka sól do stóp może dać niezwykłe ukojenie :)

Beetiss wtorek, 30 czerwca, 2015

Mam tą sól tylko w większym opakowaniu, jest na prawdę dobra :)

Syla środa, 01 lipca, 2015

Fajny gadżet i szczerze wypróbowałabym tego ze względu na chlodzenie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!