Olej sojowy od BingoSpa


Od producenta: Olej sojowy BingoSpa zawiera 15% nasyconych kwasów tłuszczowych, 48-58% kwasu linolowego, 20-30% kwasu olejowego, 7-12% kwasu palmitynowego, 4-10% kwasu alfa-linolenowego, 2-6% kwasu stearynowego, ok. 2% kwasu arachinowego, bogaty w witaminę E i naturalną lecytynę.
Ze względu na zawartość kwasów tłuszczowych, olej sojowy BingoSpa może być wykorzystywany jako emolient lub jako naturalne źródło wielonienasyconych kwasów tłuszczowych odbudowujących naturalną barierę ochronną skóry.  W oleju sojowym BingoSpa w największej ilości występuje kwas linolowy, który przywraca skórze właściwy poziom nawilżenia.
Olej sojowy BingoSpa przeznaczony dla skóry tłustej, mieszanej (z tendencja do tłustej), zanieczyszczonej i wrażliwej. Stosowany może być jako olejek do kąpieli. Dobrze wchłaniany przez skórę, chroni ją przed utratą wilgoci.


Moja opinia: Przyznam szczerze, że olej sojowy to dla mnie nowość. Skusiłam się na niego po poście Aliny Rose o olejach dla poszczególnych rodzai włosów. Moje włosy są wysokoporowate i właśnie dla nich dobry jest olej sojowy.
Olej ma paskudny zapachy, wręcz odpychający. Ze względu na ten zapach olej znalazł zastosowanie tylko przy olejowaniu moich wysokoporowatków. Przy olejowaniu bardzo ważna jest regularność, bo nie oszukujmy się przy pierwszym, czy drugim użyciu nie było spektakularnej zmiany w kondycji włosów ale włosy powoli stawały się coraz bardziej zdrowe i odżywione. Po około 3 miesięcznej kuracji znacznie poprawiła się ich kondycja, są gęste, mocno odżywione a końcówki się nie rozdwajają. 


Olej możecie kupić tu: http://www.bingosklep.com/olej-sojowy-bingospa-100ml-p-347.html. Cena za 100 ml, które ja posiadam to około 20 zł. Przy czym olej jest super wydajny bo przy olejowaniu trzeba pamiętac o zasadzie mniej znaczy więcej ;)

1 comment

Syla środa, 05 sierpnia, 2015

O tym cudzie nie słyszałam ale ja niedługo zaczne testowac olejek arganowy. :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!